مجلس

داعش و صهیونیسم همچون حیوانات درنده رفتار می کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: روش و منش گروهک تروریستی داعش و رژیم اشغالگر قدس به صورت کامل شبیه هم است چرا که هیچ کدام از منطق و روحیات انسانی بهره‏ای نبرده‏اند و بیشتر شبیه حیوانات درنده رفتار می‏کنند.
لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‏وگو با رسا، با اشاره به اهمیت و جایگاه راهپیمایی روز قدس امسال گفت: روز قدس امسال، مردم فلسطین و مردم جهان با شرایطی رو به رو هستند که ظلم واقعی را به عینه مشاهده می‏کنند.

وی با بیان این‏که مردم فلسطین هر لحظه شاهد یک جنایت هولناک و یک تجاوز ظالمانه هستند، ابراز داشت: مشاهده کودکانی که در آغوش یکدیگر یا والدین به شهادت می‏رسند حکایت از یک نسل کشی بی سابقه دارد و همین امر سبب می‏شود که انتظار داشت روز قدس امسال فقط در جهان اسلام راهپیمایی نشود بلکه همه مردم آزاده جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

رییس کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به سکوت گروهک تروریستی داعش علیه جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنس داعش از جنس رژیم صهیونیستی است و فقط اسم اسلام را یدک می‏کشد؛ چرا که اگر بویی از اسلام به مشام آنها خورده بود نسبت به این کشتار و نسل کشی بی تفاوت نبوده و عکس العملی از خود نشان می‏دادند.

افتخاری با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش مانند یک سکه دو رو خودنمایی می‏کند، تصریح کرد: یک روی این سکه صهیونیست‏ها و روی دیگر این سکه عقاید باطل وهابیت و جریان تکفیری است که به اسم اسلام در حال جنایت هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: روش و منش گروهک تروریستی داعش و رژیم اشغالگر قدس به صورت کامل شبیه هم است چرا که هیچ کدام از منطق و روحیات انسانی بهره‏ای نبرده‏اند و بیشتر شبیه حیوانات درنده رفتار می‏کنند.

وی با اشاره به سکوت سازمان‏های بین‏المللی و مجامع دفاع از حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این سازمان‏ها جایگاه خودشان را در جهان از یاد برده‏اند و رسالت و تعهدشان را فراموش کرده‏اند چرا که به صورت همه جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‏کنند و حتی در این میان، مقاومت مردم مظلوم غزه را نیز محکوم می‏کنند که بسیار جای تأسف دارد.

رییس کمیسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از کسانی که در مقابل اسراییل ایستادگی می‏کنند، گفت: مجلس شورای اسلامی همایشی بین‏المللی در زمینه حمایت از مردم غزه و فلسطین را در دست اجرا دارد و مصوباتی را هم در این زمینه به تصویب رسانده و همچنین حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به همه مردم دنیا اعلام کرده است.

https://shoma-weekly.ir/KNydF3