ویژه

داعش و صهیونیسم از یک جنس هستند

جنس داعش از جنس رژیم صهیونیستی است و فقط اسم اسلام را یدک می‌‏کشد؛ چرا که اگر بویی از اسلام به مشام آن‌ها خورده بود نسبت به این کشتار و نسل‌کشی بی‌تفاوت نبوده و عکس العملی از خود نشان می‌‏دادند.
لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این‏که مردم فلسطین هر لحظه شاهد یک جنایت هولناک و یک تجاوز ظالمانه هستند، ابراز داشت: مشاهده کودکانی که در آغوش یکدیگر یا والدین به شهادت می‏رسند حکایت از یک نسل کشی بیسابقه دارد و همین امر سبب شد همانگونه که انتظار می رفت روز قدس امسال فقط در جهان اسلام راهپیمایی نشود بلکه همه مردم آزاده جهان در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سکوت گروهک تروریستی داعش علیه جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنس داعش از جنس رژیم صهیونیستی است و فقط اسم اسلام را یدک می‏کشد؛ چرا که اگر بویی از اسلام به مشام آنها خورده بود نسبت به این کشتار و نسلکشی بیتفاوت نبوده و عکس العملی از خود نشان می‏دادند.

افتخاری با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش مانند یک سکه دو رو خودنمایی می‏کند، تصریح کرد: یک روی این سکه صهیونیست‏ها و روی دیگر این سکه عقاید باطل وهابیت و جریان تکفیری است که به اسم اسلام در حال جنایت هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: روش و منش گروهک تروریستی داعش و رژیم اشغالگر قدس به صورت کامل شبیه هم است چرا که هیچ کدام از منطق و روحیات انسانی بهره‏ای نبرده‏اند و بیشتر شبیه حیوانات درنده رفتار می‏کنند.

وی با اشاره به سکوت سازمان‏های بین‏المللی و مجامع دفاع از حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این سازمان‏ها جایگاه خودشان را در جهان از یاد برده‏اند و رسالت و تعهدشان را فراموش کرده‏اند چرا که به صورت همه جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‏کنند و حتی در این میان، مقاومت مردم مظلوم غزه را نیز محکوم می‏کنند که بسیار جای تأسف دارد.

https://shoma-weekly.ir/hCWMmA