مجلس

خواندن قرآن ارزشمند است اما ...

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس با بیان اینکه عدم توجه به ولایت باعث انحراف در انقلاب‌های منطقه شده است، تصریح کرد: مردم در این انقلاب‌ها محبت ولایت را در دل دارند اما توجهی به آن ندارند که باید برای پیروزی‌شان این توجه را داشته باشند زیرا همراه بودن با ولایت به مملکت آسیبی نمی‌رساند.
لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته، اول شهریورماه در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر سراسر کشور که در هتل بزرگ مشهد طرقبه برگزار شد، با اشاره به حدیث ثقلین، اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) در این فرمایش خویش می‌فرمایند «همانا من در میان شما پس از خود، دو بار سنگین را به امانت می‌گذارم: کتاب خدا و عترت و اهل بیتم. تا زمانی که به این دو تمسک بجویید، گمراه نخواهید شد. این دو از هم جدا نمی‌شوند تا زمانی که در حوض کوثر بر من وارد شوند.»

وی در ادامه قرآن و اهل بیت(ع) را دو ثقل جدا نشدنی خواند و گفت: قرآن ناطق است و باید آن را خواند و به آن عمل کرد، در حالی که عمل کردن به قرآن کریم اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود اما اگر تنها بخواهیم به قرآن عمل کنیم از فرمایش پیامبر مکرم اسلام(ص) دوره مانده‌ایم.

افتخاری با اشاره به بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه، ابراز کرد: برخی افراد معتقدند که انقلاب‌های منطقه بهار عربی یا بهار اسلامی نامیده می‌شود اما ما این انقلاب را بیداری اسلامی عنوان می‌کنیم و اعتقاد داریم عدم توجه به ولایت باعث انحراف در این انقلاب‌ها شده است.

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در این انقلاب‌ها محبت ولایت را در دل دارند اما توجهی به آن ندارند که باید برای پیروزی‌شان این توجه را داشته باشند زیرا همراه بودن با ولایت به مملکت آسیبی نمی‌رساند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن همیشه زنده است، گفت: اگر ما یک لحظه غفلت کنیم دشمن از آن استفاده می‌کند زیرا او همیشه بیدار و هوشیار است تا از یک لحظه غفلتی که ما دچار آن می‌شویم استفاده ببرد.

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم پرچم شهدا لحظه‌ای بر روی زمین بماند بلکه باید همیشه برافراشته شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت یازدهم نیز شاهد توفیقات هرچه بهتر و بیشتر فعالیت‌های قرآنی باشیم.

https://shoma-weekly.ir/Twn5od