جامعه

خنثی سازی نقشه دشمن برای انفجار و ترورهای متعدد

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به کشفیات شمار بالایی سلاح درپی اغتشاشات اخیر، تاکید کرد که دشمن نقشه انفجار و ترورهای بسیاری را برای مراسمات مختلف در کشور تدارک دیده بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در خصوص کشف سلاح‌های بسیار در کشور گفت: دشمن می‌داند که این انقلاب آمده است تا ریشه ظلم و استکبار را بخشکاند و ملت‌ها را نجات دهد و لذا یک جنگ ترکیبی را آغاز کرده است.

وی با اشاره به این که دشمن تلاش دارد از ایران اقتدار زدایی کند و جلوی پیشرفت علمی ما را بگیرد، گفت: یکی دیگر از اقداماتِ سراسر زبون و وامانده‌ی دشمن، همین حرکت‌های تروریستی است.

حاجی صادقی افزود: دشمن توان مقابله مستقیم با انقلاب را ندارد و لذا به سوی اقدامات تروریستی روی آورده است و بدین منظور سلسله افرادی را استخدام و اجیر کرده و قول تجهیز آن‌ها را داده است.

وی ادامه داد: دشمن در این راستا از شیوه‌های مختلفی استفاده و سلاح‌های متعددی را وارد کشور می‌کند و در موارد بسیاری این کار را صورت داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه یافتن اقلام فراوانی از سلاح را به دلیل امدادهای الهی و لطف خداوند دانست که موجب کشفیات بوده است و بخشی از آن به اطلاع مردم رسیده است.

حاجی صادقی تصریح کرد: امریکایی‌ها هم می‌دانند که تروریسم به ما ضربه نمی‌زند چون به دلیل فراوانی سلاح در کشورشان مرتبا کشته می‌دهند و خیلی عجیب است که ظرف ۱۰ ماه در امریکا، ۴هزار دانش آموز به صورت‌های مختلف و درپی تیراندازی کشته شده‌اند.

وی گفت: از طرفی هر هفته اخباری در این رابطه می‌شنویم و آن‌ها تصور کرده‌اند که ایران هم دچار چنین مشکلی می‌شود ولی به لطف الهی نیروهای امنیتی و نظامی ما هوشیار و منسجم هستند و به صورت هم افزا و با انگیزه بالا کار می‌کنند و خداوند هم در این رابطه وعده [حق به ما] داده است.

وی ادامه داد: در این راستا تیم‌هایی لو رفته‌اند و کشف شده‌اند که اگر خدای ناکرده چنین اتفاقی نیفتاده بود، بسیار برای ما مشکل آفرین می‌بود و ترورهایی خطرناک و انفجارهای بزرگی در بسیاری مراسمات اتفاق می‌افتاد؛ چون دشمن از قبل برنامه ریزی کرده بود که مشکل ایجاد کند.

حاجی صادقی همچنین در خصوص جنگ پرچم‌ها در اجتماعات خارج کشور گفت: یکی از راهبردهای جبهه استکبار تجزیه کردن کشورهاست که در عراق، سوریه و... این نقشه را دنبال می‌کرد.

اما آیا این دشمن، ایران اسلامی و مردم ما را نمی‌شناسد و نمی‌داند فارس و بلوچ و کرد و شیعه و سنی و... زیر یک پرچم واحد به نام ایران اسلامی حضور دارند؟

حاجی صادقی گفت: یکی از ناشی گری‌های دشمن همین جاست ولی مردم ما هوشیارتر می‌شوند و در نتیجه، عشق ما نسبت به این پرچم و کشور و نظام بیشتر می‌گردد.

https://shoma-weekly.ir/VT1Y2l