ویژه

خبرنگار می‌تواند منشا تحولات بزرگ در جامعه شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار با تأکید بر اینکه رسالت خبر و خبررسانی رسالت مقدسی است ابراز داشت: باید فعالیت رسانه‌ها در جهت نهادینه کردن گفتمان اعتدال و ترویج آن باشد.
حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه نقش و رسالت خبرنگار میتواند منشا تحولات بزرگ در جامعه شود، گفت: وظیفه خبرنگاران، بزرگ و گرانبهاست که اگر با انگیزههای الهی همراه شود مقدس نیز خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار با تأکید بر اینکه رسالت خبر و خبررسانی رسالت مقدسی است ابراز داشت: باید فعالیت رسانهها در جهت نهادینه کردن گفتمان اعتدال و ترویج آن باشد.

وی با اشاره به اقبال مردم به گفتمان اعتدال، تصریح کرد: در سالهای گذشته از افراطیگری بسیار ضربه خوردیم و امروز باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود و عرصه برای افراطیگری تنگ شود و افکار عمومی در این زمینه توجیه شوند.

ذاکری خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر اعتدال، توسعه و آبادانی کشور از مطالبات مردم است که این اهداف در سایه پرهیز از افراطیگری و جلوگیری از نزاع محقق میشود.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت فقیه، حرکت در مسیر اعتدال است، افزود: دولت در تلاش است اعتدال را به بهترین نحو ممکن اجرا کند و امیدواریم این حرکت به ثمر بنشیند.

https://shoma-weekly.ir/UmR1o1