مجلس

خارج از قانون چیزی را نمی‌پذیریم

عبدالمحمد بابا احمدی عضو کمیسون شوراها و امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص مذاکرات انرژی هسته ای با کشورهای غربی گفت : چنانچه استحضار دارید در رابطه با انرژی هسته‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  از ابتدا به دنبال دسترسی به انرژی صلح آمیز هسته ای بوده است و براساس همان هم اهداف و انگیزه های خود را تعمیم داد ولی علی رغم جلسات متعددی که دراین رابطه برگزار شد براساس یک توافقاتی بین دو طرف مطرح شد که بر آن اساس جمهوری اسلامی تمام برنامه های خود را دنبال کرد و  می کند و اگر در طی این مذاکرات نگاه آنان یک نگاه مثبتی باشد و طبق توافقات باشد جمهوری اسلامی ایران با آنان پشت میز مذاکرات خواهد نشست و آنچه بنده میدانم ما خارج از توافقات چیزی در خواست نکرده‌ایم و نمی‌پذیریم.
وی افزود : همان طور که می دانید اگر کشورهای غربی در هر موضوعی برای ما محدودیت ایجاد کنند جمهوری اسلامی ایران در همان زمینه پیشرفت داشته است از جمله تولید بنزین، غنی‌سازی اورانیوم به طوری که ما حاضر به خریداری بودیم ولی با محدودیتی که ایجاد کردند ما به این فناوری دست پیدا کردیم. 
عضو فراکسیون موتلفه اسلامی در رابطه با حضور و مشارکت مردمی در انتخابات آتی خاطر نشان کرد: مردم ما در طول سالها ی بعد از انقلاب نشان دادند علی رغم مشکلاتی که وجود داشت اعم از تورم و ... خواهان این نظام هستند  به طوری شما همین راهپیمایی22 بهمن امسال را می بینید که چگونه حاضر ‌شدند زیرا مردم نظام جمهوری اسلامی را برخاسته از دین و مذهبشان می دانند و در راه تداوم و استحکام و حفظ آن کوتاهی نمی‌کنند. بنده مطمئن هستم  امسال هم مردم پر شکوه تر و با نشاط‌تر و با حضوری گسترده در  پای صندوق های رای حاضر می شوند و بار دیگر دشمنان این کشور را ناامید خواهند کرد.  

https://shoma-weekly.ir/2DUZEO