مجلس

حوزه‌ سبک زندگی ایرانی- اسلامی را گسترش دهد

نیروهای تربیت شده حوزه‌های علمیه خواهران باید بتوانند نیروهایی را تربیت کنند که سبک زندگی ایرانی-اسلامی را در جامعه گسترش دهند. امروز شاهد گسترش عمرانی حوزه علمیه خواهران حضرت زهرا (س) هستیم و فاز دوم این حوزه نیز کلنگ‌زنی می‌شود و آمادگی داریم کمک‌های لازم را به این مجموعه ارائه دهیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، لاله افتخاری صبح امروز (یکشنبه 23 شهریور) در حاشیه مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) که در شهر جدید پردیس برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: هجمه‌های فرهنگی از ابتدای خلقت و صدر اسلام وجود داشته است و این چالش با پیشرفت تکنولوژی هر روز پیچیده‌تر می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: باید توجه داشت که بیشتر خانم‌ها مورد هجمه فرهنگی قرار می‌گیرند چون آنها فرهنگ‌ساز هستند . در نتیجه عقل و مصلحت اقتضا می‌کند که نسبت به تربیت نیروهایی برای شناسایی و مقابله با جنگ نرم اقدامات مناسب را انجام دهند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: امروز می‌بینیم که حوزه‌های علمیه خواهران از نظر کمی و کیفی در کشور بسیار خوب پیشرفت کرده‌اند. مجلس شورای اسلامی نیز همیشه از حوزه‌های علمیه خواهران حمایت کرده و در زمینه غنابخشیدن به فعالیت‌های آنها توجه داشته و این راه همچنان ادامه دارد، زیرا حوزه‌های علمیه خواهران باید افسران جنگ نرم را برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن تربیت کنند.

افتخاری افزود: نیروهای تربیت شده حوزه‌های علمیه خواهران باید بتوانند نیروهایی را تربیت کنند که سبک زندگی ایرانی-اسلامی را در جامعه گسترش دهند. امروز شاهد گسترش عمرانی حوزه علمیه خواهران حضرت زهرا (س) هستیم و فاز دوم این حوزه نیز کلنگ‌زنی می‌شود و آمادگی داریم کمک‌های لازم را به این مجموعه ارائه دهیم.

https://shoma-weekly.ir/x2lxBd