مجلس

حمله به بازداشت افسران متجاوز آمریکایی ریشه در منافعشان دارد

اصلاح طلبان در تقابل با سپاه برآمدند؛ هر کس که جریانی را سدی برای رسیدن به منافع خود بداند در تقابل با آن برمی خیزد و در قضیه تجاوز افسران آمریکایی به آبهای جمهوری اسلامی، انگار که این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده است که منافع بعضی ها در داخل به خطر بیفتد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:اصلاح طلبان در تقابل با سپاه برآمدند؛ هر کس که جریانی را سدی برای رسیدن به منافع خود بداند در تقابل با آن برمی خیزد و در قضیه تجاوز افسران آمریکایی به آبهای جمهوری اسلامی، انگار که این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده است که منافع بعضی ها در داخل به خطر بیفتد.

حسین انواری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به توهین روزنامه قانون به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: اقدام روزنامه قانون تعجب همگان را برانگیخت و این اقدام بی سابقه بود.

وی افزود: اصلاح طلبان در تقابل با سپاه برآمدند؛ هر کس که جریانی را سدی برای رسیدن به منافع خود بداند در تقابل با آن برمی خیزد و در قضیه تجاوز افسران آمریکایی به آبهای جمهوری اسلامی، انگار که این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده است که منافع بعضی ها در داخل به خطر بیفتد.

انواری خاطرنشان کرد: باید از جریان اصلاحات پرسید که علت این حرکاتشان چیست و این سوال مردم ایران است؛ روزنامه قانون در جریان تقابل با ارزش های نظام گام برداشته است؛ گاهی این تقابل مانند فتنه 88 نمود پیدا می کند و گاهی مانند همین اقدام روزنامه قانون اتفاق می افتد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: شیطان کاری می کند که شناخت حق از باطل دشوار شود و برخی از اعمال و رفتارها تبعیت از شیطان است.

https://shoma-weekly.ir/6beJx0