مجلس

حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی

حمایت ما از حزب الله لبنان همه جانبه و در همه زمینه ها است
لاله افتخاری به پاسخ حزب الله لبنان به اقدام تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: پاسخی که حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی داد همان وعده الهی بود مبنی بر اینکه ستمکاران باید پاسخ ستم خود را ببینند.

عضو فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی ایران به طور کامل در جریان پاسخ سریع حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی قرار داشت. مجلس در جریان تمام این اقدامات قرار دارد و در این راستا بودجه اختصاص داده و رایزنی می کند.

وی در این زمینه توضیح داد: به عنوان مثال زمانی که سوریه سخت ترین شرایط را داشت بنده ، رییس مجلس و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سوریه و لبنان تردد می کردیم و سفر به این مناطق را در دستور کار داشتیم.

از زمان آغاز ناآرامی ها در سوریه در اسفند سال 1389 تاکنون هیات های مختلفی از مجلس شورای اسلامی با سفر به سوریه با مقام های این کشور از جمله رییس مجلس و دیگر نمایندگان سوریه دیدار و گفت و گو کرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: برنامه های مجلس برای آینده همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حمایت همه جانبه از حرکت گروه های مقاومت از جمله حزب الله لبنان و مقابله با رژیم صهیونیستی است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که 'آیا مجلس در حمایت های خود به بحث بودجه ای نیز توجهی می کند؟' گفت: حمایت ما از حزب الله لبنان همه جانبه و در همه زمینه ها است.

https://shoma-weekly.ir/DFiJKJ