ویژه

حمایت مردم ایران پشتوانه مقاومت فلسطین است

ملت بزرگ ایران همواره در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در صحنه بوده و این حمایت و جانبداری تا سرنگونی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ذاکری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران همواره در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در صحنه بوده و این حمایت و جانبداری تا سرنگونی کامل رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

ذاکری اذعان داشت: حمایت مردم ایران از مردم مظلوم فلسطین پشتوانه مستحکمی برای این مردم ستمدیده است و این امر در آرمانهای انقلاب اسلامی نیز تبلور یافته و یکی از اهداف انقلاب ما دفاع از محرومین و ستمدیدهگان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و لبنان است. وی افزود: در اندیشه اسلامی و انقلابی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مقابله با جنایات صهیونیسم به این غده چرکین دست پرورده استعمار، یک وظیفه شرعی و انسانی است که ملت ولایت مدار ایران به تبعیت از امام خود در این مسیر هوشیارانه حرکت میکنند. ذاکری در ادامه افزود: دردهای مردم بیگناه غزه دل همه ملتهای آزادی خواه را به درد آورده است و انشاءالله روزی خواهد رسید که شاهد نابودی صهیونیست و آزادی قدس عزیز باشیم. وی در پایان گفت: از دیرباز صهیونیستها و حامیانشان به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در جهان اسلام بوده و فعالیت گروههای تروریستی و تکفیری در منطقه نیز محصول سیاستهای استعماری و زورگویانه صهیونیستها و استکبار جهانی است و ضروری است ملتهای مسلمان هوشیاری و اتحاد خود را در مقابل این سیاستها حفظ کرده و موجب خنثی شدن توطئههای آنان شوند.

https://shoma-weekly.ir/r3wgKM