ویژه

حماسه ۷ اسفند نه بزرگ به انگلیس بود

رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه مردم در ۷ اسفند همدلی و همزبانیشان با رهبر انقلاب را نشان دادند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به شعارهایشان پیابند باشند و توجه به تولید ملی و رونق کسب و کار را در دستور کار قرار دهند.
حمیدرضا ترقی، رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران نیوز؛ روند حضور مردم در پای صندوق های رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را خوب دانست و گفت: مردم با حضورشان حماسه ای دیگر آفریدند و نه بزرگی به انگلیس گفتند.

وی با بیان اینکه مردم در ۷ اسفند همدلی و همزبانیشان با رهبر انقلاب را نشان دادند، اظهار کرد: مردم علی رغم وجود مشکلات در عرصه های مختلف، پشتیبان نظام اسلامی هستند و دست از ارزش های اسلامی و انقلابی بر نمی دارند.

ترقی ضمن تاکید بر اینکه مردم با حضورشان در پای صندوق های رای برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کردند، ادامه داد: حماسه ۷ اسفند وجهه دیگری برای نظام اسلامی در منطقه و دنیا رقم خورد که می تواند دسیسه های دشمنان را از بین ببرد.

رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه هم اکنون مردم از مشکلات اقتصادی، رکود و گرانی رنج می برند، افزود: ملت انتظار دارند مسئولان از هیچ تلاش و کوششی برای حل مشکلات اقتصادی دریغ نکنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به شعارهایشان پیابند باشند و مردم را فراموش نکنند، تصریح کرد: تلاش بیشتر برای توجه به تولید ملی و رونق کسب و کار باید در دستور کار مجلس دهم باشد.

ترقی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان با پشتیبانی مردم در برابر دخالت های بیگانان محکم و استوار باشند.

https://shoma-weekly.ir/GZcD5g