مجلس

حقیقت زن مسلمان ایرانی باید به دنیا معرفی شود

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت های امروز انقلاب اسلامی ایران مرهون سختکوشی و نجابت زنان ایرانی است.
لاله افتخاری در نشست نقش زنان در صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی با استناد به آیات قرآنی درباره اهمیت عفاف و حجاب زنان و منافات نداشتن آن با فعالیت های اجتماعی، اظهار داشت: زنان هم دوش با مردان در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وی ضمن مقایسه زنان و بانوان ایرانی با زنان پرآوازه صدر اسلام، آنها را الگوهای خوب و مناسبی برای دنیای امروز معرفی کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: همسران و زنان ایرانی در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس ضمن ایستادگی و هم دوش با مردان، هیچ گاه از وظایف درون خانه و پرورش جوانان غیور این مرز و بوم کوتاهی نکردند.
مشاور رییس در امور ایثارگران و فرمانده بسیج سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت نقش زنان در عرصه های مختلف کشور و انقلاب اسلامی، گفت: بسیاری از زحمات و فعالیت های بانوان که منجر به پیشرفت های اساسی جامعه شده، مغفول مانده است.
داود عباس زاده اظهار داشت: لازم است با برجسته کردن نقش زنان در عرصه های مختلف، هویت و حقیقت زن مسلمان ایرانی به دنیا معرفی شود.
این نشست به همت مرکز مقاومت بسیج سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور شماری از ایثارگران و امدادگران دوران دفاع مقدس، در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.


https://shoma-weekly.ir/mHHwHs