ویژه

حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس ‌دشمن را "مات" خواهد کرد

برگزاری انتخابات در همه کشورها علامت واگذاری امور به مردم است لذا اگر مردم حضوری فعال و پرنشاط داشته باشند، این نشان‌دهنده اعتماد مردم به آن نظام است.

آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس، گفت: برگزاری انتخابات در همه کشورها علامت واگذاری امور به مردم است لذا اگر مردم حضوری فعال و پرنشاط داشته باشند، این نشان‌دهنده اعتماد مردم به آن نظام است.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با توجه به رشد و پیشرفت نظام اسلامی در ۳۳ سال اخیر، دشمن نیز برای دور کردن مردم از نظام، همیشه در حال فعالیت بوده است، به نحوی که امروز ما شاهد اوج همه دشمنی‌ها هستیم.
آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی از ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات مجلس، ضمن تشدید تحریم‌ها، تهدیدات خود را نیز افزایش داده و حتی مشکلات زیادی را برای کشورهای اسلامی با هدف فشار به جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند تا شاید بتوانند از این مسیر به اهداف خود یعنی کاهش مشارکت مردم در انتخابات دست یابند.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:‌در چنین شرایط کنونی که دشمنی‌های جبهه استکبار به اوج خود رسیده و تهدیدها و تحریم‌ها به حد اعلای خود رسیده است لذا برای اینکه حضور مردم در انتخابات مجلس نهم به زیر ۳۰ درصد برسد، دشمن با همه وجود در تلاش است.
آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه مردم در طول ۳۳ سال اخیر بارها و بارها پیوند خود با انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه، به اثبات رسانده‌اند، تأکید کرد: در این مصاف نیز، ملت ایران با حضوری گسترده در انتخابات مجلس تحرکات دشمن را به نفع انقلاب اسلامی تمام خواهند کرد و در واقع دشمن "مات" خواهد شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی حال حاضر ملت ایران حضور گسترده در انتخابات و انتخاب کاندیداهای اصلح است، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ضمن اینکه دشمن را عقب می‌راند، آنها را در موضع انفعال قرار ‌داده و تأثیرات گسترده‌‌ای در پی خواهد داشت.


https://shoma-weekly.ir/2uYrqC