مجلس

حضور پر شور سوری ها صلاحیت مجری انتخابات را تایید کرد

نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه درباره انتخابات ریاست جمهوری سوریه در حوزه های رای­گیری خارج از این کشور از جمله در تهران گفت: حضور پرشور مردم در این انتخابات بیان­کننده مورد قبول بودن بشار اسد به­عنوان مجری انتخابات نزد مردم است.
به گزارش شما از خانه ملت، لاله افتخاری افزود: حضور گسترده مردم در شعبه­های خارج از کشور سوریه پیام­های مختلفی را به مردم جهان ابلاغ می­کرد که اولین پیام به مقاومت مردم سوریه بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: این حضور پرشور به مردم سوریه نشان داد که مقاومتشان بیهوده نبوده و به دنبال این مقاومت، جهان انتخابات سوریه را به رسمیت می­شناسد و انتخابات، آینده کشور سوریه و رییس جمهوری این کشور را با حفظ استقلال مردم تعیین می­کند.

افتخاری ادامه داد: این انتخابات همچنین به دشمنان سوریه نشان داد که نمی­توانند با دشمنی با مردم و گزینه­های نظامی سرنوشت این کشور را تغییر دهند؛ شاید این اقدامات در کوتاه مدت اوضاع یک کشور را به هم بریزد اما در آینده کشور تاثیرگذار نخواهد بود.

نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه تصریح کرد: از طرف دیگر حضور مردم در انتخابات بیانگر این موضوع است که بشار اسد به عنوان مجری و برگزار کننده انتخابات از طرف مردم پذیرفته شده است و مردم به عملکرد او احترام می­گذارند تا در نهایت با مدیریت او انتخابات به­درستی برگزارشود.

https://shoma-weekly.ir/nZwdit