مجلس

حضور مردم در دور دوم هم گسترده خواهد بود

کاظم جلالی: گروهها و احزاب باید در چارچوب قانون رقابت سالمی داشته باشند و کاندیداها هم باید تلاش بکنند تا با رقابت سالم مردم را بیشتر به حضور در انتخابات تشویق نمایند .

کاظم جلالی منتخب مردم شاهرود در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص دور دوم انتخابات اظهار داشت : انتخابات در دور دوم اهمیت زیادی دارد خصوصا در تهران ، و همانطور که می دانید برای اولین بار در تهران اتفاق افتاده است  که 5 نفر انتخاب شده اند و 25 نفر به دور دوم راه یافتند .مردم تهران در حقیقت این حق را دارند تا 25 نفر دیگر را در بین 50 نفرانتخاب کنند .
وی به خبرنگار هفته نامه شما گفت : طبیعتا تمامی این 50نفر افراد با صلاحیتی هستند اما در بین آنها مردم باید بگردند تا صالح‌ترین‌، کارآمد ترین‌، با تجربه ترین را انتخاب کنند لذا بنده فکر میکنم مردم تهران حضور گسترده تری در انتخابات داشته باشند اگر چه برخی حوزه‌های انتخابیه شهرستانها دور دوم برگزار می شود و در آنجا نیز دارای اهمیت است و امیدواریم در انتخابات مرحله دوم همانند مرحله  اول مشارکت گسترده داشته باشیم .
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: گروهها و احزاب باید در چارچوب قانون رقابت سالمی داشته باشند و کاندیداها هم باید تلاش بکنند تا با رقابت سالم مردم را بیشتر به حضور در انتخابات تشویق نمایند .


https://shoma-weekly.ir/q9LyM2