ویژه

حزب موتلفه اسلامی برای تحقق پیام رهبری تمام ظرفیت تشکیلاتی خود را بسیج می‌کند

حزب موتلفه اسلامی برای تحقق منویات رهبری در پیام نوروزی، با پرهیز از هر گونه شعارگرایی با عزم تشکیلاتی از تمام ظرفیت خود در کشور استفاده خواهد کرد.
همچنین امیر فارسی نژاد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در این اجلاس گفت: حزب موتلفه اسلامی برای تحقق منویات رهبری در پیام نوروزی، با پرهیز از هر گونه شعارگرایی با عزم تشکیلاتی از تمام ظرفیت خود در کشور استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به شعار این اجلاس با عنوان عزم تشکیلاتی برای تحقق پیام رهبری اظهار داشت: امسال به یاری خداوند از اولین سند برنامه اداره کشور که برای اولین بار است توسط یک حزب تولید میشود پردهبرداری خواهیم نمود.

رئیس مرکز مطالعات و برنامهریزی حزب موتلفه اسلامی افزود: بر اساس برنامهای زمانبندی شده و با اتکای به نیروهای توانمند تشکیلات دراستانها، نسخه درمانی برای حل معضلات کنونی کشور خصوصاً در عرصه فرهنگ و اقتصاد را با توجه به نگاه بومی و استانی، ارائه خواهد شد و با بهرهمندی از ظرفیت و توان بیش از پانصد کارشناس و نخبه در حوزههای مدیریتی مختلف این سند را تدوین خواهیم نمود.

فارسی نژاد در ادامه بیان داشت: چندین سال است که مواضع تشکیلات در دو حوزه برنامه چگونگی اداره کشور ومعرفی مدیران کارآمد برای اداره کشور قرار دارد وامسال با اتکا به اقدامات صورت گرفته و با عزم جدی انشاءالله سند این ادعا را برای خدمت به نظام ارائه خواهیم نمود.

وی گفت: به نظر من رقابت احزاب در کشور از رویکردهای تبلیغی و تخریبی باید به رویکرد برنامه محور برای اداره بهینه کشور تبدیل شود و این همان چیزی است که به نفع مردم و نظام خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/eeSlXc