ویژه

حرکت سیاسی در سایه دیانت

حزب مؤتلفه اسلامی به تعبیر آیت الله العظمی علوی گرگانی اولین حزبی بود که ندای امام خمینی (ره) را لبیک گفت و بیش از 50 سال است که در خط فقاهت و ولایت و مرجعیت قدم بر می دارید. این حزب به طور مکرر و مستمر همواره با مراجع عظام تقلید دیدار می کند و در هیچ فعل سیاسی خود بدون اجازه مرجعیت و راهنمایی آنان قدمی بر نمی دارد. همانند سال 1342 که در اقدامی بی بدیل و با حکم آیت الله العظمی میلانی حسنعلی منصور نخست‌وزیر منحوس رژیم شاهنشاهی را اعدام انقلابی کرد.
مصطفی حسینی- حزب مؤتلفه اسلامی به تعبیر آیت الله العظمی علوی گرگانی اولین حزبی بود که ندای امام خمینی (ره) را لبیک گفت و بیش از 50 سال است که در خط فقاهت و ولایت و مرجعیت قدم بر می دارید. این حزب به طور مکرر و مستمر همواره با مراجع عظام تقلید دیدار می کند و در هیچ فعل سیاسی خود بدون اجازه مرجعیت و راهنمایی آنان قدمی بر نمی دارد. همانند سال 1342 که در اقدامی بی بدیل و با حکم آیت الله العظمی میلانی حسنعلی منصور نخستوزیر منحوس رژیم شاهنشاهی را اعدام انقلابی کرد.

دبیر کل، اعضای شورای مرکزی و هیئت اجرایی و دبیران استانهای حزب مؤتلفه اسلامی در سالگرد شهادت شهدای تحقق جامعه نمونه اسلامی در 26 خرداد با مراجع عظام تقلید دیدار کردند که مشروح آن به شرح ذیل می باشد:

https://shoma-weekly.ir/O4ovAK