ویژه

حرکت به سوی آینده روشن

پویایی یک جریان و حزب بیش از هرچیز به میزان فعالیتها و نگرش آن به شرایط کشور است، بهبود وضعیت زیست سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی مردم در نظام اسلامی همواره مورد توجه حزب مؤتلفه اسلامی بوده است بر همین اساس طرحها و برنامههای در دست اجرا چه در ارکان داخلی تشکیلات و چه در ابعاد بیرونی مبتنی بر تحرک و پشیبرد هرچه بهتر اهداف نظام اسلامی است.

آماده برای خدمت

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال1400، موضوع دیدار دکتر اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اعضاء جامعه روحانیت مبارز بود، در این نشست در خصوص انتخاب افراد شایسته، پاکدست و پاکدامن برای تصدی مناسبی که برای رسیدگی به وضعیت و مشکلات مردم شهرها و روستاها مناسب هستند بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و مقرر شد برای رسیدن به این مهم تفاهم لازم فی مابین اعضاء اتفاق بیفتد.

طرحی برای تعامل

داشتن یک طرح مناسب برای تعامل با گروههای همسو در راستای دستیابی به اهداف مهم و به منظور خدمترسانی از مردم سبب شد تا طرح چگونگی و نحوه ارتباط و تعامل حزب مؤتلفه اسلامی و جامعه روحانیت مبارز تهیه گردد و تا پیش از بررسی نهایی و تصویب در شورای مرکزی، این طرح محوری برای ارتباط باشد.

یک گام به سوی ایران جوان

پایان فرصت دریچه باز جمعیتی و هوشیاری رهبر انقلاب نسبت به این مهم، اینبار نیز از زاویه دید خواهران حزب مؤتلفه اسلامی دور نماند، برهمین مبنا آنان از طریق ارتباط با فعالین حوزه جمعیت و خانواده و با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با نمایندگان خانه ملت و روحانیون فعال در این زمینه دیدار کردند، سفر به قم و مذاکره با گروه ها و سازمان هایی که فعالانه در حوزه جمعیت و خانواده فعالیت میکنند نیز از دستاوردهای دیگر واحد بانوان حزب مؤتلفه اسلامی بود.

چند رویداد کوتاه

برنامه شش ماهه دوم سال 99 بخش جوانان حزب مؤتلفه اسلامی در بیست بند تدوین و برنامه اجرایی آن در سطح استانها درحال نهایی شدن است.

برنامه تهیه دروس آموزش های روز در چندین جزوه آموزشی، تدوین شده و پس از ویراستاری و نهاییسازی توسط واحد آموزش به بهرهبرداری خواهد رسید، محتوای آموزشی در کانال مجازی سروش بارگذاری میشود.

در بخش مطالعات و برنامهریزی تدوین پیشنویس شاخصهای معیارهای رجل سیاسی و مذهبی و تدوین راهبردی برای انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفته است.

در معاونت سیاسی نیز تدوین طرح نحوه ارتباط متقابل حزب با نهاد روحانیت مورد توجه واقع شد.

https://shoma-weekly.ir/Y8RBuG