ویژه

حرف اول و آخر را مردم می زنند

فاطمه رهبر: جبهه متحد با همین سازکار برای انتخابات ریاست جمهوری 92 برنامه خواهد داشت و به فعالیت انتخاباتیش ادامه خواهد داد.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:جبهه متحد با همین سازکار برای انتخابات ریاست جمهوری 92 برنامه خواهد داشت و به فعالیت انتخاباتیش ادامه خواهد داد.
فاطمه رهبر درگفتگو با باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که پیش بینی شما از نتیجه رقابت جبهه متحد و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چیست گفت: ما غیبگو نیستیم اما مسلم است که حرف اول و آخر را مردم می زنند و بین افراد صالح و اصلح آن‌کسی را که واقعا درعمل پیرو ولایت فقیه باشد انتخاب می کنند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درخانه ملت تصریح کرد: مجلس جایگاهی است که جاده های فرعی درآن زیاد بوده و خطرات بسیاری برای انحراف نمایندگان ازراه اصلی و مستقیم درکمین است و امیدواریم منتخبین بعد ازچهارسال فعالیت روسفید درگاه الهی پاسخگوی مردم و خون شهدا باشند.
رهبر درپاسخ به این سئوال که آیا جبهه متحد اصولگرایی برای تشکیل یک حزب فراگیر در انتخابات ریاست جمهوری 92 برنامه ای دارد، گفت: تشکل جبهه متحد اصولگرایی همواره از قبل وجود داشته و این تشکل باید حفظ شود و مانند برخی تشکل هایی که شبانه، ماهانه، و یک ساله درنزدیک انتخابات تشکیل می شوند نبوده است.

https://shoma-weekly.ir/jMyqZ3