مجلس

حجاب و عفاف از مسئله‌ی هسته‌ای مهمتر است

لاله افتخاری گفت: پیام اعتراض دختر حضرت اباعبدالله در اسارت به گرفتن حجاب از آن‌ها، به گوش اهل حجاب و عفاف رسیده است. حجاب و عفاف ما از مسئله‌ی هسته‌ای برایمان مهمتر بوده و این مسئله در جهان شناخته شده است.
افتخاری در افتتاحیه هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب اظهار داشت: انحراف در ذائقه و سلیقه‌ها موجب بی‌حجابی می‌شود. هرچند که این نمایشگاه محدود و مختصر، اما بسیار خوب و در حال پیشرفت است. ما در مجلس شورای اسلامی مطمئنا از این گونه اقدامات و فعالیت‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به عنوان همسر و فرزند شهید باید در این گونه اقدامات پیش قدم باشد، یادآور شد: سند امنیت ملی ما و بانوان ما مسئله‌ی عفاف و حجاب است، طرح‌هایی که از آن سوی آب‌ها آورده می‌شود و در جامعه ترویج می‌یابد موجب بی حجابی و خشونت علیه زنان می‌شود.

وی با اشاره به دستور قرآن کریم در خصوص عفاف و حجاب، گفت: قرآن حجاب و پوشش سراسری را لازمه امنیت بانوان می‌داند و برای حفظ زنان جامعه به آن دستور داده است.

وی با اشاره به عرضه کالاهای متنوع در این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه در راستای مصوبه مجلس به منظورساماندهی مد و لباس و پاسخگویی به نیاز جامعه برگزار شده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه این گونه نمایشگاهها علاوه براشتغال زایی به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هم کمک می کند، گفت: این نمایشگاه از حیث رعایت شاخص های اسلامی نسبت به گذشته بهتر شده است.

به گفته این نماینده مردم در مجلس در نمایشگاههای قبلی از پارچه های بی کیفیت استفاده می شد و چون محصولات ارایه شده پوشش مناسبی هم نداشتند کمتر مورد استقبال قرار می گرفت.

https://shoma-weekly.ir/DmTpzu