مجلس

حاکمان جدید عربستان تغییر رویه سیاسی دهند

این موضوع برای حاکمان عربستان فرصتی را ایجاد کرده است و امیدواریم که این فرصت جدید، فرصتی برای تغییر رفتار باشد، تا دیگر دولتمردان این کشور در عملیات تروریستی دستی نداشته باشند.
در حوادث و رویدادهای خاورمیانه و جنایاتی که به واسطه جریانات تروریستی در این سالهای اخیر شاهد بودیم، نقش کشورهای مرتجع منطقه از جمله عربستان انکار ناپذیر است. با انتشار علنی خبر مرگ پادشاه عربستان که سیاست و رویکرد وی کاملا آمریکایی بود، این سوال به وجود می آید که تغییر حاکمان در عربستان تا چه اندازه بر رویدادها و تحولات منطقه موثر است؟! منصورحقیقت پورعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال خبرنگار «شما» اظهار داشت: البته این موضوع برای حاکمان عربستان فرصتی را ایجاد کرده است و امیدواریم که این فرصت جدید، فرصتی برای تغییر رفتار باشد، تا دیگر دولتمردان این کشور در عملیات تروریستی دستی نداشته باشند.

حقیقت پور ادامه داد: امیدوارم که این فرصت برای حاکمان جدید عربستان یک فرصت مغتنمی باشد تا آنها از رویه قبل خود برگردند و در جغرافیای جهان اسلام نقش سازنده و درستی را ایفا کنند، نه نقش یک دست نشانده آمریکایی و مخرب را بازی کنند.

https://shoma-weekly.ir/WO3r33