مجلس

حامیان صهیونیسم همراه اسرائیل غرق می شوند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : دو انتفاضه قبلی نتایج بسیار شگرف و درخشانی برای مردم فلسطین داشته است و در حال حاضر انتفاضه سوم نیز این رژیم را با مشکلات جدی مواجه کرده است .
"دکتر لاله افتخاری" نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفتگو با خبرگزاری قدس (قدسنا) در ارزیابی خود از تحولات سرزمینهای اشغالی فلسطین بویژه انتفاضه اخیر قدس فلسطینیان گفت : به طور کلی دو انتفاضه قبلی نتایج بسیار شگرف و درخشانی برای مردم فلسطین داشته است و در حال حاضر در انتفاضه سوم دور جدیدی از حرکت های مردمی که همراه با بیداری است آغاز شده است.

نماینده مجلس نهم در ادامه گفت: ان شا الله این جنبش عظیم مردم فلسطین که از آن به عنوان انتفاضه سوم نام می بریم ، همچنان که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری پیش بینی کرده اند به پیروزی خواهد رسید و منجر به نابودی رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد شد.

دکتر افتخاری در ادامه با اشاره به اینکه وقتی یک کشتی غرق می شود همه سرنشینان خود را نیز غرق می کند گفت: حامیان رژیم صهیونیستی باید بدانند کشتی طوفان زده اسرائیل که آنها را با خود همراه کرده به زودی غرق خواهد شد و همه آنها را به نابودی خواهند کشاند و پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین است.

https://shoma-weekly.ir/xMpRqa