مجلس

حامیان تروریسم گرفتار آتش تروریست های داعش

حکومت‌ها و قدرتهای بزرگی که تروریست‌ها را مورد حمایت قرار داده‌اند، این را بدانند که روزی همین تروریست‌ها دامان گیر آنها خواهند شد و از آتش این فتنه در امان نخواهند ماند. در حقیقت حوادث پاریس گویای این حقیقت است.
ناصرسودانی نماینده مردم اهواز و باوی با اشاره به حوادث اخیر فرانسه و اقدامات گروهک تروریستی داعش اظهار داشت: مسلما خانهای که بر اساس تباهی و جنایت بنا شود این خانه دوام نخواهد داشت؛ تروریسم پدیدهای شومی است که مبنای آن کشتار، ظلم وتعدی به حقوق دیگران و شهروندان بیگناه و ایجاد آشوب و اغتشاش در جوامع بشری است.

متاسفانه نظام سلطه همواره برای استمرار حیات خود، تروریسم را به عنوان ابزار کاری، مورد حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود قرار داده است.

وی افزود: قطعا به دلیل اینکه تروریسم، این پدیده شوم براساس حق و عدالت و انسانیت بنا نهاده نشده، هیچ حدومرز و قانونی برای آن به عنوان یک اصل تلقی نشده است.

در حقیقت عبور از انسانیت، تعهدات و ارزشهای انسانی برای تروریستها و حامیان آنها امری عادی است.

البته بر این اساس مقام معظم رهبری هشدار داده بودند، حکومتها و قدرتهای بزرگی که تروریستها را مورد حمایت قرار دادهاند، این را بدانند که روزی همین تروریستها دامان گیر آنها خواهند شد و از آتش این فتنه در امان نخواهند ماند. در حقیقت حوادث پاریس گویای این حقیقت است.

سودانی خاطر نشان کرد: انتظار میرفت که تروریستهای غیر پایبند به اصول انسانی و ارزشی، آشوبهای بیشتر و فتنهها و ضربات سنگین و خسارات جبران ناپذیرتری را در فضای کشورهای بزرگ مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس و حامیان تروریست ایجاد کنند که این دور از انتظار نیست.

https://shoma-weekly.ir/wHYffP