مجلس

حامیان اسرائیل منتظر حمله صهیونیستها به منافعشان باشند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حامیان رژیم صهیونیستی باید به خود بیایند و روششان را عوض کنند و بدانند این بار نوبت غزه بود و دفعه بعد نوبت آنها فرا خواهد رسید، زیرا صهیونیست‌ها به هیچ کشوری رحم نخواهند کرد.
لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه پیروزی مردم غزه به دلیل توکل بر خداوند و توجه به راهنمایی‌های مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن صبر و مقاومت و الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران الگوی خود را از مکتب اباعبدالله الحسین الهام گرفته بود و آن را به مردم فلسطین نشان داد.

وی افزود: نادیده نگرفتن دشمن، ارزش دانستن شهادت، صابر و شکیبا بودن و امید به وعده‌های الهی باعث پیروزی بزرگ مردم غزه در برابر صهیونیست جنایتکار و حامیانش شد.

افتخاری اظهار داشت: صهیونیست‌ها و حامیان آن بار دیگر شکست را تجربه کردند و امیدواریم که حداقل این‌ بار درس عبرت بگیرند، هر چند که معمولا کمتر درس عبرت گرفته‌اند و به خاطر همین متضرر می‌شوند و شکست‌های پی‌در پی متحمل می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به شکست‌های متعدد رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 33، 22 و 8 روزه اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ 51 روزه غزه هم شکست دیگری در کارنامه‌اش را تجربه کرد و حامیان این رژیم به خصوص در کشورهای اسلامی باید به خود بیایند و روش خود را عوض کنند و بدانند که این‌ بار نوبت غزه بود و دفعه بعد نوبت آنها فرا خواهد رسید، زیرا صهیونیست‌ها به هیچ کشوری رحم نخواهند کرد و دیر یا زود باید پاسخگوی تاریخ و مردم آزاداندیش جهان باشند.

https://shoma-weekly.ir/rhwuYz