مجلس

حاصل بدقولی به مردم بی اعتمادی خواهد شد

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت:بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان امروز زیاد شده و این موضوع را باید نتیجه بدقولی دانست.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: گلایه‌مندی مردم بیرانشهر این است که چرا منطقه آنها توسعه نیافته که این موضوع علت‌های زیادی همچون بی‌توجهی دولت‌ها و کم‌کاری نخبگان این بخش دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا ملکشاهی‌راد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در جمع شورای راهبردی بیرانشهر، افزود: تشکیل شورای راهبردی یک کار بزرگ است و نقش بسزایی در توسعه این منطقه دارد.

وی با بیان اینکه این شورا امکانات خوبی برای رفع مشکلات منطقه دارد، بیان کرد: از طرف مسئولان قول‌هایی داده شده که قرار است شورای راهبردی پیگیر آنها باشد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ فردی نمی‌تواند به اندازه نیروی انسانی بومی برای منطقه تاثیر گذار باشد.عنوان کرد: بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان امروز زیاد شده و این موضوع را باید نتیجه بدقولی دانست.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی به یکی از درخواست‌های شورای راهبردی بیرانشهر مبنی بر ایجاد شهرک صنعتی در این منطقه واکنش نشان داد و تاکید کرد: باید برای این کار مطالعه دقیقی صورت گرفته چون در غیر این صورت همچون بقیه شهرک‌ها شاهد تاثیر کم آن و حتی غیرفعال شدن واحدها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: گلایه‌مندی مردم بیرانشهر این است که چرا منطقه آنها توسعه نیافته که این موضوع علت‌های زیادی همچون بی‌توجهی دولت‌ها و کم‌کاری نخبگان این بخش دارد.

ملکشاهی‌راد با بیان اینکه مردم این منطقه از وضعیت بهداشت و درمان ناراضی هستند، خاطرنشان کرد: در این راستا حتما با مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان جلساتی برگزار و مشکلات بهداشت و درمان این منطقه مخصوصا کمبود آمبولانس و پزشک را مطرح خواهیم کرد.

https://shoma-weekly.ir/Mn0zS3