جامعه

جوالدوز خدمات پس از فروش

آقای یکی یدونه- اینکه ما بعضی وقتها بعضی چیزها را به خودمان بگیریم، مزایا دارد فراوان! یکی اینکه عالمی از دست ما راحت و آسوده میشوند. یکی از آنان که معمولا هیچ چیزی را به خودشان نمیگیرند، تولیدکنندگان داخلی هستند. به خصوص در ارائه خدماتشان پس از فروش. خدماتی که حق مشتری است و چه بسا مشتریهای زیادی به دلیل وجود همین تبلیغات برای خدمات پس از فروش و ضمانتهای طولانیتر آن کالا را انتخاب میکنند. اما اگر کمی بیشتر به اطراف خود بنگریم، امروزه تنها کالاهای تولید غیر داخل هستند که خدمات مطلوبی ارائه میکنند. حالا باید دید این حضرات آیا به کالایی که میفروشند، اطمینان ندارند یا آنکه حال و حوصله هزینهدادن برای اشتباهات خود را ندارند؟ حتی شرکتهایی که سابق بر این خدمات مطلوبی برای کالاهای خارجی که وارد میکردند، میدادند، حالا که خودشان تولیدکننده شدهاند، کاملا خلاف رویه سابق عمل میکنند. ای کاش این حرکت خود جوش مردمی در تبعیت از سخنان رهبری برای خرید کالای ایرانی، منجر شود به افزایش کیفیت تولیدات و خدمات کالاهای ایرانی که اغلب به دلیل بیحوصلگی و کماهمیتدانستن مشتریان به این روز افتاده است.

https://shoma-weekly.ir/d9Kvi5