جامعه

جهت گیری یکسان رسانه های اصلاح طلب با ضدانقلاب با کدام منافع مشترک؟

روزنامه هم‌میهن با اشاره به پیشنهاد تغییر نام شهرک اکباتان به "آرمان علی‌وردی" با ایجاد شک و شبهه از شهادت این جوان بسیجی می نویسد: "گفته بودند بعد از جان باختن "آرمان علی‌وردی" در حوادث اخیر، نام شهرک اکباتان تغییر می‌کند....سایت‌های خبری نوشته‌اند، آرمان علی‌وردی چهارم آبان‌ماه در حوادث اخیر مجروح، سپس به بیمارستان منتقل شده و جان خود را از دست داده است"

این روزنامه با اوردن قید روزنامه ها نوشته اند طوری القا می کند که ماجرا اینگونه نبوده و حالا رسانه ها چیزی نوشته اند! این در حالی است که شهید آرمان علی‌وردی، جوان ۲۱ ساله طلبه و بسیجی بود که حاضر نشده‌بود به خواست آشوب‌طلبان به باورها و مقدساتش فحاشی کند بنابراین اغتشاشگرانی که اصلاح طلبان آنان را مردم می خوانند بی‌رحمانه او را سلاخی می‌کنند و تیغ بر پیکر این جوان زده و آن را اربا اربا می‌کنند. شامگاه سوم آبان ماه وقتی فیلم حادثه شهادت آرمان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد همه دعا می کردند، خدا کند مادر آرمان شاهد این تصاویر دلخراش نباشد. تصاویری که دل هر انسانی را به درد آورد، اما با اینحال این شهادت مظلومانه این جوان در رسانه‌های به ظاهر اصلاح‌طلب سانسور می شود. و روزنامه هم‌میهن در این شماره خود سعی می کند این شهادت را کم اهمیت جلوه داده و قساوت داعشیان را در کشتن این جوان طلبه سانسور کند

این در حالی است که این رسانه در مرگ مشکوک مهسا امینی یقه پاره کرد و مقاله ها نوشت اما برای شهادت آرمان تأسف هم در نوشته هایش دیده نمی شود اگر مرگ مهسا مشکوک بود ، غریب‌کش کردن آرمان علی‌وردی که جنایتی است آشکار بی‌هیچ شک و شبهه‌ای و بی‌هیچ اما و اگری.

اما به راستی چرا رسانه های اصلاح طلب برای اولی یقه پاره می کنند اما برای دومی همچون رسانه های ضد انقلاب سکوت پیشه می کنند؟

کدام منافع مشترک باعث همپوشانی و جهت گیری یکسان رسانه های اصلاح طلب با ضد انقلاب می شود؟

https://shoma-weekly.ir/0N35BS