مجلس

جنگ نرم تمام عیار دشمن را جدی نگیریم خسران‌زده خواهیم شد

: اگر به درستی متوجه این موضوع که در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، نشده و آن را مسئله‌ای عادی تلقی کنیم بدون شک خسران‌زده خواهیم شد، ضمن اینکه نوع مبارزه و برخورد ما در راستای موضوع نیز نخواهد بود.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در مبارزه با فساد هیچ گونه تعلل و کوتاهی را نمی‌پذیرند و به‌همین خاطر آمادگی این را دارند که شاهد اعدام ده‌ها نفر از مفسدان اقتصادی باشند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا ملکشاهی‌راد امروز در ستاد تنظیم بازار لرستان با بیان اینکه امروز دشمنان قسم خورده نظام به اقتدار جمهوری اسلامی پی برده‌اند، اظهار کرد: به همین دلیل به دنبال براندازی نرم ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر به درستی متوجه این موضوع که در جنگ تمام عیار با دشمن هستیم، نشده و آن را مسئله‌ای عادی تلقی کنیم بدون شک خسران‌زده خواهیم شد، ضمن اینکه نوع مبارزه و برخورد ما در راستای موضوع نیز نخواهد بود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی برنامه‌های دولت برای ثبات اقتصادی و نحوه برخورد با مفسدان را دغدغه و سوال عموم مردم عنوان و تصریح کرد: هیچ چیزی امروز مهم‌تر از این مسئله برای مردم وجود ندارد.

ملکشاهی‌راد تصریح کرد: امروز مبارزه دشمنان علیه نظام در کف خیابان‌های ایران آغاز شده و در برخی نقاط شاهد آن نیز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه جنگ تمام عیار در حوزه‌های مختلف شروع شده است، اظهار داشت: بخشی از دولت نیز در این موضوع دست دارد و این نمونه بارز نفوذی‌هایی است که مقام معظم رهبری سال‌ها پیش نسبت به آن هشدار داده بودند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی از طراحی اعتصاب کامیون‌داران توسط برخی دولتمردان خبر داد و گفت: متاسفانه در این زمینه خیانت بزرگی از سوی افراد دولتی به کشور دیده می‌شود.

وی با ابراز اینکه با بانک مرکزی و بانک‌های عامل در خصوص تامین ارز مشکل داریم، اظهار داشت: گاهی احساس می‌شود این نهادها و موسسات در حال مبارزه با نظام جمهوری اسلامی هستند.

ملکشاهی‌راد بیان داشت: مردم در مبارزه با فساد هیچ گونه تعلل و کوتاهی را نمی پذیرند و به‌همین خاطر آمادگی این را دارند که شاهد اعدام ده‌ها نفر از مفسدان اقتصادی باشند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص برخورد قاطع دولت با مفاسد اقتصادی را یک ضرورت خواند و افزود: مردم بایستی از نحوه مبارزه و برخورد قاطع با اخلال‌گران بازار اقتصاد مطلع شوند.

https://shoma-weekly.ir/lW06h0