جامعه

جنون قدرت در شکست خوردگان فتنه ۱۴۰۱

نرون امپراطور روم ، دیکتاتوری هوسران بود .رومی ها علیه او شدند ، او با استبداد کارهایی را بر مردم تحمیل می کرد و چون مردم زیر بار نرفتند شبی دستور داد روم پایتخت امپراطوری را آتش زدند .

در حالی که خانه های مردم می سوخت ، نرون دیوانه وار در ایوان کاخ ، از منظره سوختن شهر روم نقاشی می کشید و صبح که مردم با زحمت آتش ها را خاموش کرده و بر ویرانه ها ، به نرون نفرین می کردند وحشت زده شراب مفصلی خورد و لایعقل در بستر افتاد ، تا صدای گریه و ضجه ها را نشنود . این حالت را ( جنون قدرت پرستان شکست خورده ) می نامند .

نادر شاه نیز به همین جنون در اواخر عمرش دچار شد ، نادر تا نادر قلی میرزا بود در جهت خدمت و قدرتمند کردن ایران بود و بعد که قدرت پرستی او را نادر شاه کرد، دچار همین جنون شد. در عبور از جنگل داغستان گلوله ای به سوی او شلیک شد . به وی گفتند عباسقلی میرزا پسرش قصد حکومت کرده ، دیوانه وار دستور داد کورش کنند . بعد که چشم های میل داغ کشیده پسر را دید به سران قزلباش گفت چرا مانع او نشده اند که پسرش را کور نکند ؟ گفتند قربان شما به جلاد گفته اید و او کور کرده است و ما که نمی توانستیم جلوی حکم شما را بگیریم. در جنون نرونی گفت فردا 40 من چشم قزلباش در می آورم که چرا مانع کوری پسرم نشده اند و شب 4 نفر از سران قزلباش او را در حالی که در خیمه بزم در کنار معشوقه اش خوابیده بود، کشتند .

دیروز دیدم وزیر سابق خارجه آمریکا پمپئو ، در سالنی در آمریکا ، مریم رجوی مزدور مضحک و جرثومه فساد سازمان منافقین را به عنوان رییس جمهور ایران از طرف آمریکا ببخشید ایالات متحده سابق و ایالات متفرق فعلی اعلام کرده است .

یاد نرون افتادم و جنون نرونی که الان گریبانگر ترامپ و پمپئو و سرانی از حاکمان آمریکا شده است .

ترامپ که نمونه واقعی این دیوانگان شکست خورده بود و هست . دیوانه ای که رفته 4 میلیارد دلار از بن سلمان باج گرفته بجای تشکر ظاهری ، به بن سلمان لقب گاو شیر ده می دهد . این از دیوانگی نیست ؟

بعد که رای نمی آورد دستور حمله به کنگره را می دهد و دیوانه بازی او ادامه دارد. حالا معلوم شده که این جنون قدرت و دیکتاتوری دیوانه شده فراتر از ترامپ است .

با شکست رسوای فتنه 1401 در ایران چنان آمریکایی ها و همدستان آمریکا را ، از جمله تفاله های آنها در داخل ایران را به دیوانگی رسانده که پمپئو و دارو دسته سران آمریکا در فکر انتصاب یک رییس جمهور آمریکایی یا دست نشانده آمریکا در ایران بر آمده اند !

احمقانه تصور کرده اند که 28 مرداد است که محمد رضاه را توسط روزولت به حاکمیت دیکتاتورانه در ایران برسانند !

باز آن زمان آنها حداقل یک شاه و چند نظامی مزدور مثل زاهدی و چند فراماسونر و دربار را داشتند اما این دیکتاتورهای دیوانه شده ، زنی را رییس جمهور اعلام کرده اند که رسوای فساد است. شوهرش را رها کرده و با مسعود رجوی آن افتضاح را ببار آورده اند و مسئول سازمانی شده که ملت ایران هنوز شعار مرگ بر منافق و قبلا شعار مرگ بر منافقین و صدام سر داده اند و قاتل 17 هزار شهید مردمی در ایران است و در دادگاه پاریس پرونده تروریستی دارد و سر دسته گروهکی است که قاتلان شهدایی چون بهشتی و 72 تن و رجایی و باهنر و شهدای دیگر می باشد و پرونده خیانت در جنگ تحمیلی و همدستی با صدام جنایتکار را دارد و حتی خون منافقینی که در عملیات مرصاد ، کشته شدند به گردن اوست .

این نمایش مسخره و مضحک و دلقک وار و رسوایی آور آیا نشانه جنون قدرت مدارانی نیست که در فتنه 1401چنین شکست خورده اند که جای فکر و چاره اندیشی برای آنها نگذاشته است و نرون وار ، آتش به مزدوران خود می زنند !

https://shoma-weekly.ir/nQBFRA