مجلس

جشنواره‌های سینمایی غرب جوایز سیاسی اعطا می‌کنند

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه غرب از سینما به عنوان ابزاری برای القای اندیشه‌های خود استفاده می‌کند، گفت: جشنواره‌های سینمای غربی محفلی برای سیاسی کاری هستند.
 لاله افتخاری در گفت‌ وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه غرب از سینما به عنوان ابزاری برای القای اندیشه‌های خود استفاده می‌کند، توضیح داد: هنر ظرفیتی برای انتشار اندیشه‌های مقدس است ولی در جوامع غربی از هنر سینما به عنوان ابزاری استفاده می‌شود تا اندیشه‌های منحط لیبرال دموکراسی در جهان اشاعه یابد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هالیوود و جشنواره های سینمایی مثل اسکار، کن و برلین تمام تلاش خود را مصروف این امر کرده اند تا ارزش‌های مشترک انسانی و الهی را خدشه دار کنند و از این روزنه بود که جشنواره فیلم کن جایزه بهترین فیلم را به اثری اعطا کرد که از فعل قبیح همجنسگرایی دفاع می‌کند.

رئیس فراکسیون قرآن، نماز و عترت در مجلس نهم، ادامه داد: سینمای غرب چندین سال است که سودای انتشار ارزش‌های غیر اخلاقی را به ذهن و جان افکار عمومی جهان دارد و هر ساله با تولید و اکران حجم انبوهی از فیلم‌های ضد اخلاقی و ضد بشری این فرایند را دنبال می‌کند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون زنان و خانواده مجلس نهم ضمن بیان اینکه جشنواره‌های سینمایی در غرب جوایز سیاسی اعطا می‌کنند، افزود: در جشنواره‌ها و جایزه‌های سینمای غربی هنر بی ارج و قرب شده و این سیاست است که بر همه شئون آنها حکفرماست.
سیاست بر هنر غرب حکمفرما شده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: امروز همه سینماگران با هر دین و مذهبی باید در برابر این نوع از رفتارهای منحط ایستادگی کنند و مراتب اعتراض خود را به گوش مسئولانی که این نوع جوایز را اعطا می‌کنند برسانند.

https://shoma-weekly.ir/ab8FDU