مجلس

جزئیات طرح جدید حمایت صندوق توسعه ملی از تولیدگران

در راستای تحقق حماسه اقتصادی، پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به طرح های صنایع و کشاورزی تصویب شد.
عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی گفت: در راستای تحقق حماسه اقتصادی، پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به طرح های صنایع و کشاورزی تصویب شد.

رحمت الله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی  در رابطه با طرح استفساریه پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به طرح های کشاورزی اظهار داشت: طرح استفساریه جزء 5-1 قوانین بودجه سالهای 91و92 کل کشور درخصوص پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی به طرح های صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی که دارای مجوز از وزارت جهاد کشاورزی در رشته فعالیتهای اقتصادی بخش صنعت هستند، طرح بنده بود که فوریت آن به تصویب مجلس رسید.

عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی افزود : این طرح ابتدا به صورت دوفوریتی به صحن علنی مجلس راه یافته بود که نمایندگان با دوفوریت آن مخالفت کردند، اما در ادامه یک فوریت آن را با 110 رای موافق، 16 رای مخالف و 8 رای ممتنع از 210 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید. بر اساس این استفساریه و در صورت تصویب نهایی، طرح های مربوط به صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی که در رشته فعالیت های بخش صنعت طبقه بندی شده اند، می توانند از اعتبار و تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه اقتصادی و حمایت از تولید مطرح شد که در صورت تصویب نهایی شدن آن ، در کارگروه های استانی تائید و به بانک عامل معرفی می شود تا تسهیلات و اعتبارات را به کشاورزان تعلق گیرد.

https://shoma-weekly.ir/QDafQE