مجلس

جبهه متحد اصولگرایان حائز اکثریت آرا خواهند بود

موسی الرضا ثروتی: موفقیت این دوره با جبهه متحد اصولگرایان خواهد بود



موسی الرضا ثروتی عضو فراکسیون موتلفه اسلامی با قدردانی از حضور با شکوه مردم در انتخابات و دعوت از آنان به مشارکت در دور دوم گفت: ملت بزرگوار ایران همیشه در انتخابات شرکت کرده‌اند و شرکت خواهند کرد. در انتخابات گذشته بیش از دورهای قبل مردم شرکت کرده اند و اهمیت مرحله دوم نیز مانند مرحله اول است . امید است مردم باشکوه در این انتخابات شرکت کنند و سرنوشت خود را با انتخاب نمایندگان رقم خواهند زد .
وی که با هفته نامه شما سخن می گفت ، افزود : نمایندگان با نظارت قوی و تدوین قوانین محکم چه از جهت  فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی و عمرانی در رفع  نیازهای مردم تلاش می کنند و قوانین مورد نیاز را تصویب کنند و در بعد نظارتی نیز بر حسن اجرای قوانین نظارت خواهند داشت تا شرایط  معیشتی مردم بهبود یابد الحمدالله روز به روز نیز رو به بهبودی است . مردم با حضور خود بار دیگر برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت می نمایند .
ثروتی در ادامه با اشاره به حضور گروهها  و احزاب در انتخابات گفتند : گروههای مختلف سیاسی چون جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری و افراد مستقل باید عملکرد خود را برای مردم بیان کنند . بنده فکرمی کنم موفقیت این دوره با جبهه متحد اصولگرایان خواهد بود در مرحله اول نیز بالاترین میزان پذیرفته شدگان و آنان که مردم اعتماد کردند جبهه متحد اصولگرایان بود، در این راستا نیز در این مرحله دوم هم مردم شرکت خواهند کرد .
وی افزود : افرادی که تند روی دارند و یا مسیر های انحرافی را طی می کنند یا پیوستگی و همراهی با مسیر انحرافی دارند حال تحت عنوان اسامی مختلف مطرح شده اند تقاضا دارم مردم آنها را شناسایی کنند و عملکرد و موضع گیری آنان را بررسی نمایند. تندروی ها در جامعه امروز جواب نمی دهد و انحراف از مسیر امام و رهبری جواب نمی دهد و مردم هوشیارند و امید است ملت ایران به ویژه در تهران در فرستادن نمایندگان معتدل و اصولگرا به مجلس اقدام کنند و جلوی افراد تند رو و افرادی که با جریان انحرافی همبستگی و پیوستگی دارند گرفته نشود تا نمایندگان خوبی به مجلس راه یابند .

https://shoma-weekly.ir/URS3sF