مجلس

تکثر نمایندگان اصولگرا، برگ برنده‌ای برابر جریان مقابل است

محمدرضا امیری کهنوج : زمینه برای وحدت اصولگرایان وجود دارد و این مشروط است بر اینکه جریانات مختلف اصولگرایی با دید باز به قضیه نگاه کنند و خیلی از خواست‌های شخصی و جریانی را کنار بگذارند و به آن اصل وحدت و انسجام اصولگرایی فکر کنند. اگر این اتفاق بیفتد به نظر من اکثریت قاطع مجلس آینده را اصولگراها خواهند داشت.

محمدرضا امیری کهنوج در خصوص حضور گسترده کاندیداها در انتخابات گفت: مستحضرید که حجم کاندیداها در انتخابات بالا است، بیش از 5000 نفر ثبت نام کردند که حدود 700 نفر از جریان اصلاحات ثبت نام کردند. در مجموع از جریانات مختلف در این عرصه از انتخابات مشارکت کردند.
عضو فراکسیون موتلفه اسلامی تصریح کرد: آنچه مهم و حائز اهمیت است اینکه واقعاً زمینه برای وحدت اصولگرایان وجود دارد و این مشروط است بر اینکه جریانات مختلف اصولگرایی با دید باز به قضیه نگاه کنند و خیلی از خواست‌های شخصی و جریانی را کنار بگذارند و به آن اصل وحدت و انسجام اصولگرایی فکر کنند. اگر این اتفاق بیفتد به نظر من اکثریت قاطع مجلس آینده را اصولگراها خواهند داشت.
وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: متأسفانه در خیلی از حوزه‌ها کاندیداهای جریان اصولگرا چند برابر کاندیداهای جریان دیگر هستند و این خطر است و واقعاً دوستان در مرکز و در مراکز استانها تلاش کنند که این افراد را به حداقل برسانند و یک انسجامی به این نیروهایی که ثبت نام کردند بدهند تا اینکه ضریب موفقیتشان و برد در انتخابات بیشتر شود. این خطری است که در بسیاری از حوزه‌ها دیده می‌شود شاید حوزه‌ای اگر فقط یک نماینده بخواهند 4 تا 5 اصولگرا ثبت نام کرده است ولی از جریان مقابل 1 یا 2 نفر ثبت نام کرده اند این موضوعی است که باید پیگیری شود زیرا همین امر موجب تکثر آرا می‌شود و به نوعی برگ برنده برای جریان مقابل است.
نماینده مردم کهنوج خاطر نشان کرد: اگر ما توجه داشته باشیم به هدف اصلی و مشترکی که همه دنبال می‌کنیم و پرهیز کنیم از مسایل جنبی و مسایل فردی همین امر می‌تواند برای رسیدن به وحدت جریان اصولگرایی کمک کند که بنده فکر می‌کنم دور از دسترس هم نیست.

 

https://shoma-weekly.ir/l1qefr