مجلس

توهین به مقدسات هم صدایی با بیگانگان است

مطالبی که بیان می‌شود از روی ناآگاهی است که امیدواریم این طور باشد. به هر حال افراد می‌خواهند نظری بدهند، بدون اینکه آگاهی کامل داشته باشند و یا سنجیده عمل کنند. البته این ناآگاهی‌ها مجوزی برای بیان یک سری مطالب برای آن‌ها نیست.

 لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با توهین روزنامه قانون به مقدسات و احکام الهی اظهار کرد: مطالبی که بیان میشود از روی ناآگاهی است که امیدواریم این طور باشد. به هر حال افراد میخواهند نظری بدهند، بدون اینکه آگاهی کامل داشته باشند و یا سنجیده عمل کنند. البته این ناآگاهیها مجوزی برای بیان یک سری مطالب برای آنها نیست.

وی ادامه داد: دلیل دیگر آن است که این روزنامهها با بیگانگان هم صدا میشوند. آنهایی که نمیخواهند کشور ما به عنوان یک کشور الگو بخش به جهان معرفی بشود، این گونه مطالب را مطرح میکنند که هم هدف خودشان را پیش میبرند و هم زحمت ما را زیاد میکنند. یعنی هم دست پلید خودشان را که مغرض هستند رو میکنند و از طرفی هم وقت مسئولان و خبرگزاریها و خبرنگاران را میگیرند برای پاسخگویی به این نظرات نسنجیدهای که مطرح میکنند، اگر حداقل توجهی رابه واقعیتها داشته باشند به سستی مطالبی که بیان کردهاند به خوبی پی خواهند برد.

https://shoma-weekly.ir/4fngBB