مجلس

توطئه دشمن در سوریه برای شکستن کمر مقاومت است

آنچه که در سوریه اتفاق می‌افتد؛ برای شکستن کمر مقاومت در منطقه است .این ادعا بنابر اعترافی است که غربیها و صهیونیستها در رسانه های جمعی خود داشته‌اند. آنها بارها اذعان داشتند که ما برای شکستن کمر مقاومت نباید به طور مستقیم با ایران و یا حزب الله لبنان درگیر بشویم زیرا این مسئله را امتحان کردیم و و ناموفق بودیم اما در سوریه می توانیم این موفقیت را به دست آوریم.
ناصر سودانی نماینده مردم خوزستان در رابطه با دستگیری افسران اسرائیلی ،انگلیسی و فرانسوی توسط ارتش سوریه  اظهار داشت: آنچه که در سوریه اتفاق میافتد؛ برای شکستن کمر مقاومت در منطقه است .این ادعا بنابر اعترافی است که غربیها و صهیونیستها در رسانه های جمعی خود داشتهاند. آنها بارها اذعان داشتند که ما برای شکستن کمر مقاومت نباید به طور مستقیم با ایران و یا حزب الله لبنان درگیر بشویم زیرا این مسئله را امتحان کردیم و و ناموفق بودیم اما در سوریه می توانیم این موفقیت را به دست آوریم.

وی تصریح کرد : لذا آنچه که در حال حاضر مشاهده میشود، همکاری و همیاری تمامی دشمنان مقاومت و طرفداران رژیم صهیونیستی  در جهت استمرار حیات اسرائیل است.  آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و متأسفانه کشورهای مرتجع منطقه  که به دنبال استمرار حاکمیت خود هستند مانند قطر و عربستان و همراهی ترکیه بنا بر دلایل سیاسی خاصی در این امر مشارکت دارند که با دستگیری عوامل و افسران آنها این ادعا ثابت شد.

سودانی در ادامه خاطر نشان کرد: چون اراده ملت سوریه مبنی  بر حفاظت از تمامیت ارضی کشورشان است و همچنین دفاع  از آرمانهای انقلابی که یکی از آنها حمایت و پشتیبانی از فلسطین ومقاومت است؛ تا الان نقشه جهان غرب و صهیونیزم را بههم ریخته است واستکبار جهانی نتوانسته حرف خود را به کرسی بنشاند و توطئه های آنها خنثی شده است. مقاومت ملت سوریه با پیدایش نیروهای مردمی  موفقیت ارتش سوریه را روز به روز بیشتر کرده است و شکست دشمنان  آنها را به همراه داشته است .

https://shoma-weekly.ir/PC49nH