مجلس

تورم رکود سختی را به اصناف تحمیل کرده است

محمدرضا ملکشاهی راد در جلسه بررسی مشکلات صنوف شهرستان خرم آباد اظهار کرد: امروز بیکاری یک گرفتاری روحی برای جامعه بوده و برای هرشغل درحوزه صنعت باید سه هزار و200 میلیون ریال هزینه شود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: برای بخش کشاورزی نیز باید هر سال یک میلیون و 700 هزار متر مکعب آب ذخیره شود که ذخیره این میزان آب 24 هزارمیلیارد ریال هزینه در بر دارد.

ملکشاهی راد تصریح کرد : امروزه به خاطر تورم رکود سختی در حوزه اصناف حاکم شده که دستگاه های اجرایی وخدمات رسان باید در این زمان با آنها همکاری های لازم را به عمل آورند.

وی بیان داشت : با توجه به اینکه درآمد نفتی و صنعت نفت گرفتاری عظیمی برای دولت بوده و خلاقیت ونوآوری را از جامعه گرفته است براین اساس در برنامه ششم توسعه دولت درآمدزایی خود را برپایه مالیات برنامه ریزی کرده است.

نماینده :مردم خرم آباد ودوره چگنی در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: مکانیزم دریافت مالیات در کشور با توجه به نبود زیرساخت های آن در این حوزه مناسب نبوده که براین اساس دولت باید زیرساخت های لازم را برای اخذ این مهم فراهم کند.

ملکشاهی راد افزود: دستگاه های خدمات رسان باید اصناف را از قوانین مطلع کرده تا این قشر از جامعه اقتصادی کشور در اجرای درست این مهم دستگاه ها را یاری دهند.

وی گفت: امروز بازار فروش محصولات داخلی یکی از معضلات اصلی کشور است که می توان با ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک این مشکل را حل کرد.

نماینده مردم خرم آباد ودوره چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال جاری تمام تلاش مسئولان در حوزه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده که برای تحقق این مهم باید زیرساخت های آن نیز فراهم شود.

https://shoma-weekly.ir/FWGc2b