مجلس

توجه به اخلاق سیاسی دربین سیاست مداران ضروری است

یکی از ضروریات جامعه امروز توجه به اخلاقیات و معنویات است

اسداللهی نماینده مردم تربت جام و تایباد  با بیان اینکه توجه به تقوی و پایبندی به اخلاقیات محصور به زمان خاصی نیست، اظهار داشت : به نظر من توجه به رعایت تقوی در همه لحظات و اوقات و مکانها جز موکدات  دین ما است. قطعا ماه رمضان نیز با توجه به حالاتی که در بندگان به وجود می آید این زمینه را مهیا می کند و انسان می‌توانند بیشترین بهره‌گیری را داشته باشد و تقوی الهی را پیشه کند.
وی خاطر نشان کرد : به اعتقاد بنده یکی از ضروریات جامعه امروز توجه به اخلاقیات و معنویات است که متاسفانه ما شاهد افول آن در برخی زمینه ها هستیم.  از جمله در بحث اخلاق سیاسی ، در بین سیاست مداران  که به عنوان نخبگان و الگو های جامعه هستند باید توجه به این امر بیشتر ظهور و بروز داشته باشد .  امید است که همه ما بتوانیم از این ماه خداوند بهره ببریم و این خویشتنداری را ملکه ذهن خود کنیم و در همه عملکردها خصوصا در گفتار و رفتارمان  ظهور و بروز داشته باشد. 
اسداللهی تصریح کرد :امروزه جامعه ما بیش از هر زمان دیگر نیاز به خویشتنداری ، نیاز به رفتارهای توام با اخلاق دارد. گرچه پایبندی به اخلاقیات محصور به زمان خاصی نیست .اما این ماه بستری است برای آنکه هر فردی نشان دهد که چه مقدار در حوزه  تقوی و اخلاقیات می تواند فردی عامل باشد و چه مقدار در عمل متدین است و منویات دین مقدس اسلام را اجرا می کند.

https://shoma-weekly.ir/t5VYMN