مجلس

توافق هسته‌ای باید به تصویب مجلس برسد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرگونه توافق هسته‌ای باید مصوبه مجلس را به همراه داشته باشد، گفت: حمایت مجلس از تیم مذاکره‌کننده تا زمانی است که آنان نسبت به رعایت خطوط قرمز دقت کافی را داشته باشند.
لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس، در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس پیرامون توافق هسته‌ای و نظارت مجلس بر آن گفت: توافق هسته‌ای در سطح کلان باید مصوبه مجلس را داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: البته مجلس از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کند بدین شرط که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نسبت به رعایت خطوط قرمز و مسائلی که در این خصوص مطرح است دقت کافی را داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی پیرامون مشارکت پائین مردم آمریکا در انتخابات اخیر این کشور نیز گفت: اگر بخواهیم مواردی که آمریکا آن را بر دیگران دیکته می‌کند اما خود بدان پایبند نیست را برشماریم بسیار خواهد بود.

افتخاری تصریح کرد: ما نقض حقوق بشر، مسائل حقوق زنان، خلع سلاح کشتار جمعی و بسیاری موارد دیگر از طرف آمریکا مشاهده کردیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما مشاهده می‌کنیم ‌که آمریکا نسبت به نقض بسیاری از تعهدات توسط رژیم صهیونیستی هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد اما در خصوص جمهوری اسلامی و دیگر کشورهای غیرهمسو با خود دخالت می‌کند و رفتار دوگانه‌ای را از خود بروز می‌دهد که این قابل قبول نیست.

https://shoma-weekly.ir/xNtLhu