مجلس

تهدیدات پوشالی رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از ایران است

تهدیدات اسرائیل تهدیدات تازه ای نیست ؛ تهدیدات این رژیم ناشی از هراسی است که از جمهوری اسلامی ایران دارد .
عبدالکریم جمیری عضو فراکسیون  حزب موتلفه اسلامی در رابطه با انتخابات آتی ریاست جمهوری و لزوم هماهنگی گروهها و احزاب اصولگرا اظهار داشت : اگر بخواهیم از دیدگاه مقام معظم رهبری به موضوع انتخابات نگاه کنیم و بررسی نماییم ، ایشان در بیاناتی فرمودند؛ فضای زود هنگام انتخاباتی و تبلیغاتی به صلاح نظام نیست اما این مطلب قاعدتا با فکر و تدبیر داشتن در انتخابات و هماهنگ شدن گروهها و احزاب ذی نفوذ و تاثیر گذار در راستای اهداف نظام منافات ندارد و می تواند در انتخابات بسیار موثر باشد و این امر نیز پسندیده است.
وی تصریح کرد : اگر در شرایط فعلی  فضای تبلیغاتی به وجود بیاید و از حالا مصادیق را مطرح  کنیم، به اهداف نظام ما  و به نتایج انتخاباتی، لطمه وارد خواهد کرد . اما به اعتقاد بنده تفکر و اندیشه داشتن و هماهنگی ایجاد کردن ضرورت دارد و به نظر می رسد اگر جریان اصولگرا معطل بماند و هماهنگی های لازم را به وجود نیاورد‌؛ این جریان متضرر می‌شود. همچنین اگر تعدد حضور اصولگرایان هم بوجود بیاید قطعا به نفع آنها نیست . لذا درک درست شرایط  با روحیه خدمت گذاری به عنوان یک تکلیف و انتخاب فردی که صلاحیت و شایستگی کامل را دارد در عرصه انتخابات قطعا موثرتر خواهد بود .  
نماینده مردم بوشهر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رابطه با تهدیدات اسرائیل بر علیه جمهوری اسلامی ایران  گفت : تهدیدات اسرائیل تهدیدات تازه ای نیست ؛ تهدیدات این رژیم ناشی از هراسی است که از جمهوری اسلامی ایران دارد . تاثیر گذاری که این نظام مقدس  با رهنمودهای مقام معظم رهبری در عالم داشته است، موجب پیدایش بیداری اسلامی در منطقه شده است . همچنین تنفری که امروز در افکار جهانی حتی فی مابین خود صهیونیستها حاصل شده است ناشی از این بیداری‌هاست. بنابراین به اعتقاد بنده این تهدیدات ، تهدیدات پوشالی است که از سر ترس عنوان می شود و هیچ گونه تاثیری نخواهد داشت و با توجه به شرایطی که جمهوری اسلامی ایران که به لحاظ سیاسی و نظامی، و هماهنگی که از ناحیه مستضعفین و مسلمانان امروز در جهان وجود دارد ، به نفع نظام اسلامی ماست.شاهد این مدعا ، برگزاری اجلاس سران غیر متعهد در کشور بود که با سخنان بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد .  

https://shoma-weekly.ir/UVZOJA