جامعه

تنها مشکل باقی مانده

پدر در آرامش کامل در کنار مادر تلویزیون می بیند و عزیزشان! مشغول بازی با تبلت است و در این لحظه است که لبخند رضایت پدر از آرامش عزیزش! حرص آدم را به جوش می آورد. واقعا که در آن سبک زندگی، تربیت هم همین می شود.
آقای یکی یدونه- این روزها همه مشکلات جسمی، روحی، روانی و سیاسی ما حل شده و به لطف تدابیر و امیدها همگی در مسیر پویایی اقتصاد قرار گرفته ایم! حالا در همین شرایط که همه مشکلات یکی یکی حل می شود، تنها مشکلی که برای خانواده ها باقی مانده آن است که برای عزیزانشان! تبلت تهیه بفرمایند. رسانه ملی که قرار است فرهنگ بسازد! قرار است سبک زندگی هدیه بدهد، قرار است به من و شما بگوید چگونه عزیزانمان! را تربیت کنیم، تبلیغ می کند! تبلیغ خرید تبلت ارزان! جالب آن که

میداند کجا را مورد هدف قرار دهد! نمیگوید، برای کارهای شما مفید است و تقریبا می تواند جای موبایل را بگیرد. مستقیم می رود سراغ عزیزانمان و بازی کردن آن ها را نشان می دهد! پدر در آرامش کامل در کنار مادر تلویزیون می بیند و عزیزشان! مشغول بازی با تبلت است و در این لحظه است که لبخند رضایت پدر از آرامش عزیزش! حرص آدم را به جوش می آورد. واقعا که در آن سبک زندگی، تربیت هم همین می شود.

https://shoma-weekly.ir/zFwEGE