مجلس

تلاش مجلس برای کمتر شدن مهاجرت به شهرها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رویکرد مجلس این است تا مهاجرت به شهرها کمتر شود.
محمدرضا ملکشاهی راد در جلسه ساماندهی امور جوانان استان، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم که افراد حرف‌های خود را مطرح کنند تا مشکلات بیان و راهکار رفع آنها ارائه شود.

وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گفت: همه‌ی ما به دنبال حل مسائل و معضلات استان هستیم و قصد مچ گرفتن نداریم و باید تلاش کنیم که معضلات لرستان رفع و حذف شوند.

این نماینده مجلس افزود: ورزش لرستان با مشکلاتی مواجه است که دغدغه استان هستند و با وجود این مشکلات برای ما افتخارآفرین است.

وی خطاب به استاندار لرستان گفت: دستورالعمل مربوط به اشتغال ورزشکاران را اجرایی کنید و مدیرکل ورزش و جوانان نیز موانع سر راه اجرای این مهم را رفع کنند.

ملکشاهی‌راد یادآور شد: اینکه قهرمانان استان در شرایط سخت و با مشکلات مالی و کارگری زندگی می‌کنند خوشایند نبوده و باید شرایطی را مهیا کنیم که با امنیت روحی به ورزش و مسابقات بپردازند.

وی گفت: امروز حضور بخش خصوصی در تمام استان‌ها به عنوان یک رقابت مطرح است که اگر به آن توجه نکنیم عقب خواهیم ماند.

ملکشاهی‌راد ادامه داد: باید هیات‌های ورزشی لرستان به نحوی اقدام کنند که بتوانند اسپانسر جذب کنند تا مشکلات ورزش استان رفع شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به مشکلات ورزش لرستان افزود: بیمه ورزشکاران و توسعه ورزش در روستاها باید مدنظر باشد چرا که رویکرد مجلس نیز همین است تا مهاجرت به شهرها کمتر شود.

وی افزود: باید شرایط ورزش را در روستاها فراهم کرد و سالن‌های ورزشی احداث کرد. فضا را باید برای جوانان امیدوارکننده کنیم.

https://shoma-weekly.ir/vttyKj