مجلس

تلاش غرب برای انحراف در انقلاب مردم مصر

محمد کریم عابدی: انتخابات ریاست جمهوری مصر را می‌توان اولین انتخابات دمکراسی اسلامی و یا مردم سالاری دینی در این کشور برگزار نامید

محمد کریم عابدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در رابطه با انتخابات آتی ریاست جمهوری مصر گفت: انتخابات ریاست جمهوری مصر را می‌توان گفت اولین انتخابات دمکراسی اسلامی و یا مردم سالاری دینی است که در این کشور برگزار خواهد شد  و جای تبریک به این ملت دارد و ما هوشمندی ملت مصر را تحسین می کنیم زیرا این کشور سی وچند سال به وسیله رئیس جمهورها زیر سلطه استکبار بوده اند. امثال سادات و مبارک این کشور را به انحراف بردند.
وی افزود : با بیداری اسلامی که در مصر رخ داد اسلام گرایان و مردم با هوشیاری و در دست گرفتن کشور خود  قانون اساسی خود را تنظیم کردند و راهیابی اسلام گرایان به مجلس باعث شد زمانی که یک مهره سوخته و جاسوسی وارد صحنه شد مجلس موضع بگیرد. این قابل تحسین است و این مجلس می تواند از حقوق ملت دفاع کند و با این کار خود نشان دادند که مجلس در رأس امور است.
عابدی خاطر نشان کرد : امید است که یک شخص شایسته، صهیونیست ستیز و قادر بتواند قدرت را در دست بگیرد و از حقوق از دست رفته مردم مصر و مردم منطقه چون فلسطین دفاع کند و صحرای سینا را تقویت کند و پشتیبان حقوق ملت فلسطین وسوریه و هر کشوری که آمریکا ستیز و صهیونیزم‌ستیز است  باشد.
وی در بیان اقدامات دشمنان برای این انتخابات گفت: مطمئنا آمریکا و اسرائیل پولهای کلانی را در این انتخابات خواهند گذاشت و در صدد بی خاصیت جلوه دادن احزاب و گروهها هستند و اقداماتی نظیر فتنه 88 ما آنجا نیز اتفاق خواهد افتاد که البته خیلی قوی‌تر عمل خواهند کرد ملت مصر هوشمند است و با الگو پذیری از ایران می تواند این توطئه ها را خنثی نماید.


https://shoma-weekly.ir/qHsEdy