جامعه

تلاش روزنامه اصلاح طلب برای روشن ماندن آتش اغتشاشات

روزنامه هم‌میهن تمام صفحه اول شماره اخیر خود را به ماجرای اغتشاشات اختصاص داده است. این روزنامه اصلاح‌طلب مدعی است که هنوز پرسش‌ها و ابهاماتی درباره پرونده مهسا امینی باقی‌مانده است. ازاین‌رو به نقل از علی نجفی توانا حقوق‌دان نوشته است: بیانیه پزشکی قانونی در رسانه‌ها اعلام‌شده و آن‌ها نمی‌توانند بر اساس مطلبی که در رسانه‌ها منتشرشده، نظری دهند. این سازمان باید پیش از انتشار این موضوع را با خانواده در میان می‌گذاشت با به‌طور جداگانه آن را به خانواده و وکلا ابلاغ می‌کرد!

پس از آنکه با گزارشات پزشکی قانونی، فرضیه مرگ مرحومه مهسا امینی بر اثر ضربه به سر رد شد، رسانه های حامی فتنه و اغتشاشات تمامی توان خود را به کار گرفتند تا با تحریک خانواده مهسا گزارش پزشکی قانونی را بی‌اعتبار جلوه دهند، این در حالی است که توضیحات مبسوط و مدارک ارائه شده توسط نیروی انتظامی از همان ابتدا ماجرا را شفاف کرده بود و بیانیه پزشکی قانونی شفافیت این واقعه را دوچندان کرد با این حال رسانه های اصلاح طلب تمامی توان خود را به کار گرفته اند تا با شبهه افکنی در مورد گزارش پزشکی قانونی، آتش اغتشاشات را برای دست یابی به اهداف سیاسی خود روشن نگه دارند

در واقع وقتی پروژه کشته سازی مهسا امینی بر اثر ضربه به سر وی از سوی پلیس، توسط گزارش پزشکی قانونی رد شد، سناریوی بعدی یعنی شبهه افکنی در مورد این گزارش فعال شد. هدف از این شبهه افکنی دامن زدن به اغتشاشات است. سناریوی مشترکی که این روزها در میان رسانه‌های اصلاح‌طلب و ضدانقلاب پاس‌کاری می‌شود!

حال که دروغ بودن ادعای قتل مهسا امینی آشکار شده باید افراد و رسانه هایی که به دروغ پردازی و شبهه افکنی در مورد مرگ او پرداخته و خوراک برای دشمنان این آب و خاک تهیه می کنند در برابر قانون پاسخگو باشند. چرا که اگر در فتنه‌های گذشته کسی بابت دروغ‌سازی‌ها در پیشگاه قانون قرار می‌گرفت شاید به این سادگی‌ها این بازی تکراری رخ نمی‌داد.

https://shoma-weekly.ir/gdVUUu