مجلس

تلاش دشمنان اسلام ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و مذاهب است

محمد کرمی راد: همواره تلاش دشمنان اسلام ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان و مذاهب بوده است و در این راستا همیشه اقدامات تروریستی صورت گرفته است .

محمد کرمی راد عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی در رابطه با ترور مولوی مصطفی جنگی زهی امام جمعه شهر راسک گفت : همواره تلاش دشمنان اسلام ایجاد اختلاف  و تفرقه در بین مسلمانان و مذاهب بوده است و در این راستا همیشه اقدامات تروریستی صورت گرفته است .
وی با بیان نقش علمای اهل سنت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : علمای گرامی اهل سنت در ایران، همواره در مسیر انقلاب ، برای نظام و کشور دلسوزانه و متعهدانه تلاش کرده اند و از این انقلاب الهی و نظام مردمی پشتیبانی نموده اند .آنان راه را خوب شناختند، دشمن را خوب شناختند و در جهت تحکیم وحدت بین مسلمانان فعالیتهای گسترده ای انجام دادند و نقش موثری داشتند. بنابر این آنان نیز مورد آماج تهمتها و اقدامات تروریستی قرار گرفته اند چنانچه در گذشته آقای شیخ الاسلامی و برادران عزیزمان و ائمه جمعه اهل سنت را مورد هدف قرار دادند و اکنون مولوی مصطفی جنگی را مورد اصابت قرار دادند .
این عضو فراکسیون موتلفه اسلامی با اشاره به حمایت های کشورهای استکباری از این ترورها خاطر نشان کرد : ترورهای برادران اهل سنت دقیقا در راستای اهداف شوم و تفرقه افکنانه کشورهای غربی خصوصا رژیم صهیونیستی است. همانطور که با دستگیری ریگی ملعون اعترافاتی را در این رابطه داشت و عنوان کرد که در جهت اهداف اربابان خود آمریکا و اسرائیل و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس دست به چنین اقداماتی زده است .
وی در پایان ضمن محکوم نمودن این ترور تصریح کرد : بنده ضمن  محکوم کردن این ترور و عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم ایشان و مردم آن منطقه ، از نیروهای امنیتی و حفاظتی ، خصوصا در آستانه هفته وحدت درخواست دارم که مراقبتهای بیشتری را داشته باشند تا مشکلاتی از این باب دوباره تکرار نشود .

https://shoma-weekly.ir/Tf5irD