مجلس

تفاوت دیدگاه در بین اصولگرایان وجود دارد نه اختلاف

کسانی که در خارج از جریان اصولگرایی باشند یا به عنوان رقیب هستند و یا جز آن سه جریان فتنه، انحراف و فساد قرار دارند؛ که تمایلی به وحدت اصولگرایان ندارند.
حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با نشریه شما با اشاره به برخی شائبه ها مبنی بر وجود اختلاف بین اصولگرایان در مجلس نهم اظهار داشت : بنده فکر می کنم اشتراکات اساسی در موارد اصولی در بین اصولگرایان وجود داشته باشد ؛ با توجه به اینکه همه نوع سلیقه در این دوره وجود دارد  وطبیعتا اختلاف سلایقی هم در بین اصولگرایان  مجلس وجود دارد .
 وی با بیان اشتراکات موجود در بین اصولگرایان و لزوم این وحدت خاطر نشان کرد : اصول اولیه و ارزشهای انقلاب،اصل  ولایت فقیه  و قانون اساسی و همچنین  شاخص هایی از اصولگرایی که رهبر انقلاب تبیین کرده اند . مرزبندی با جریان فتنه و مرزبندی با جریان انحراف مخالفت با جریان فساد اینها مواردی است  که با وجود سلایق فعلی می تواند محور مشترک اصولگرایان در مجلس نهم باشد.
فولادگر؛عضو فراکسیون موتلفه اسلامی در ادامه تصریح کرد: اگراصولگرایان به این مواضع پایبند نباشند؛ دیگر آنان اصولگرا نیستند . بنابراین ما اشتراکات زیادی داریم که می تواند محور وحدت باشد. در بحثهای سیاست خارجی  و دفاع از آرمانهای انقلاب، درسیاست داخلی،  قانون اساسی و  ساختار نظام و در نهایت  گفتمان اصولگرایی که همان مرز بندی با سه مقوله جریان فتنه وجریان  انحراف و فساد است .
وی در پایان با بیان اینکه کسانی که به اختلافات بین اصولگرایان دامن می زنند؛ اصولگرا نیستند گفت :  طبیعی است کسانی به این قضایا و وجود اختلافات دامن می زنند که خارج از دایره اصولگرایی هستند.  
کسانی که در خارج از جریان اصولگرایی باشند یا به عنوان رقیب هستند  و یا جز آن سه جریان فتنه، انحراف و فساد قرار دارند؛ که تمایلی به وحدت اصولگرایان ندارند.  

https://shoma-weekly.ir/EAviXz