مجلس

تغییرات اتوبوسی کارشناسان در ایستگاه آخر

سخنگوی هیات رییسه مجلس از طرح قانونی مجلس در خصوص میزان جابه جایی مدیران در دولت آینده خبر داد.
عبدالرضا مصری ، با اشاره به قرار گرفتن کشور در آستانه آغاز به کار دولت جدید، گفت: در روزهای آغازین هر دولتی، بحث تغییر مدیران، همواره یک موضوع اساسی بوده و بر این اساس مجلس شورای اسلامی، بر اساس قانون، تکلیف تغییر مدیران را مشخص کرده است.

مصری با بیان این که نمایندگان مجلس درباره دامنه  و گستردگی میزان تغییر مدیران، قانونی به تصویب رسانده اند، گفت: بر اساس قانون جدید، دامنه تغییر مدیران در هر دولت جدیدی مشخص شده است و دولت باید بر اساس این قانون، عمل کند.

وی توضیح داد: در طرح مصوب نمایندگان مجلس تنها باید مدیران عالی را تغییر داد و جابجایی‌ها نباید در حد کارمندان و کارشناسان باشد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بالاخره هر دولتی سعی دارد مدیران هم فکر با خود را بر سر کار بیاورد، گفت: این موضوع، چیز عجیبی نیست، اما بالاخره نباید شرایط طوری باشد که رده های متعدد، جابه جایی اساسی صورت گرفته و تغییرات تا بدنه دولت نیز اعمال شود.

وی تغییر سیستم مدیریتی را بهتر از تغییر مدیران دانسته و گفت: امیدواریم بر این اساس آقای روحانی نیز بیش از آن که به تغییر و جابه جایی مدیران فکر کنند، به فکر اصلاح سیستم و اعمال تغییر در این بخش باشند.

مصری اعمال تغییرات بیش از اندازه را عامل اختلال در اداره کشور دانسته و گفت: طرح قانونی مجلس هم بر این اساس شکل گرفته است که اعمال تغییر در سطح مدیران به بدنه و بخش کارمند و کارشناسی انتقال پیدا نکرده و از این بابت، مشکلات جدیدی برای کشور ایجاد نشود.


https://shoma-weekly.ir/AG6ITJ