مجلس

تشخیص رعایت شأن نظام در رسانهها به عهده وزیر ارشاد نیست

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تشخیص رعایت شأن نظام در رسانه‌ها به عهده وزیر ارشاد نیست و بهتر است آقای جنتی بداند که شأن نظام را نشریه بهار زیر سؤال برد نه نشریه یالثارات که به دولت نقد کرده است.
لاله افتخاری  با اشاره به اظهارات اخیر وزیر ارشاد در بیان علت توقیف نشریه یالثارات گفت: اینکه وزیر ارشاد عنوان کرده که توقیف نشیره یالثارات به دلیل عدم رعایت شعونات نظام توقیف شده باید گفت که شعونات نظام را وزیر مشخص نمی‌کند و اینگونه نیست که شأن با آمدن و رفتن یک وزیر تغییر کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: اظهارات وزیر ارشاد در ارتباط با توقیف نشریه یالثارات در حالیست که نشریه‌ای همچون روزنامه بهار که شأن نظام و مصالح را رعایت نکرده بود مورد حمایت وی قرار گرفت و یکی از دلایل کارت زرد مجلس به وی نیز حمایت از روزنامه بهار بود.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اعضای دولت باید در اظهارات خود سنجیده رفتار کنند و در حد اختیاراتشان صحبت کنند و تصمیم بگیرند.

افتخاری همچنین با اشاره به اظهارات وزیر ارشاد در خصوص قوه قضائیه اضافه کرد: آقای وزیر ارشاد باید بیشتر فکر کند و رفتار سنجیده‌تری داشته باشد و بداند که دولتها آمده و می‌روند اما ضوابط در کشور هست که ثابت است.

https://shoma-weekly.ir/JPj9GI