مجلس

تربیت فرزند در الگوی فاطمی جهاد است

در الگوی اسلامی زن موجودی بسیار والا و ارزشمند است که با حفظ پاکدامنی، نجابت، ایثار، اعتماد و تربیت فرزند برای کمال خود و خانواده در حال جهاد است.
عضو فراکسیون حزب مؤتلفه در مجلس شورای اسلامی ترویج بی عفتی در رسانه‏های مستکبران و حامیان آنان را حربه شیطان بزرگ خواند و تصریح کرد: آمریکا سعی دارد با رواج بی عفتی و رقیب قرار دادن زن در مقابل مرد و خروج زنان از جایگاه مادرانه و دخترانه خود سبک زندگی مردم را در دیگر جوامع تحت شعاع فرهنگ خود قرار دهد.

لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در جمع فارغ‏التحصیلان مدرسه بنت‏الهدی گفت: دانش‏آموختگان جامعه‏المصطفی از کسانی هستند که به خاطر خدا از شهر، کشور و محل زندگی خود مهاجرت کرده تا بتوانند با تحصیل معارف الهی و اسلامی پیام خدا را به جهانیان برسانند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب به کشورهای دیگر خاطر نشان کرد: باید با ابزار دین به جنگ سبک زندگی تحمیلی و برنامه ریزی شده غرب که فرهنگ اسلامی و کرامت انسانی را لکه دار کرده برویم و در این راه از هیچ ملامتی سرخورده نشویم.

عضو شورای مرکزی حزب مرتلفه اسلامی ابراز داشت: این که شما در این دانشگاه و حوزه علمیه تحصیل می‏کنید منت خداوند بر شما است که شما را از کشورهای دور به اینجا کشانده تا دین خود را به وسیله شما به گوش جهانیان برساند.

وی با انتقاد از مکتب فمنیسم تأکید کرد: در غرب وقتی شخصیت زن لگد مال شد عده‏ای برای بازگرداندن هویت زن این مکتب را راه‏اندازی کردند اما به سبب دور بودن مبانی این مکتب از فطرت بشری ضربه‏ای مهلک تر بر هویت زن در غرب وارد آمد.

افتخاری با توجه به‏این‏که کشورهای صنعتی در مسأله زن گرفتار عدم الگوی مناسب هستند اظهار داشت: امروز دنیا بعد از الگوی مسیحیت و فمنیسم برای زن به بن بست خورده و نیاز بسیار شدیدی را برای تعیین الگویی مناسب برای زن احساس می‏کند؛ اما هنوز از وجود شخصیت و الگویی مناسب مانند حضرت زهرا(س) برای زن غافل است.

وی ترویج بی عفتی در رسانه‏های مستکبران و حامیان آنان را حربه شیطان بزرگ خواند و تصریح کرد: آمریکا سعی دارد با رواج بی عفتی و رقیب قرار دادن زن در مقابل مرد و خروج زنان از جایگاه مادرانه و دخترانه خود سبک زندگی مردم را در دیگر جوامع تحت شعاع فرهنگ خود قرار دهد.

نمایند مجلس شورای اسلامی گفت: در الگوی اسلامی زن موجودی بسیار والا و ارزشمند است که با حفظ پاکدامنی، نجابت، ایثار، اعتماد و تربیت فرزند برای کمال خود و خانواده در حال جهاد است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: غرب می خواهد با افکاری مانند مساوی قرار دادن زن با مرد، یک سری حقوقی را به جامعه اسلامی و دنیا تحمیل کند و قطعاً همه جوامع اسلامی می دانند الگویی که غرب برای آنها طراحی کرده، نمی تواند پاسخگوی نیاز های جامعه اسلامی باشد، زیرا نگاه اسلام به زن غیر از نگاه غرب است بر همین اساس جامعه اسلامی باید به دنبال الگوی دیگری به نام الگوی فرهنگ ناب فاطمی(س) باشد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان ساخت: فرهنگ ناب فاطمی(س) غنی ترین فرهنگ در دنیا است که باید آن را در جامعه ترویج دهیم. الگوی سبک زندگی فاطمی(س) از مهمترین الگو ها است؛ باید این نوع الگوها به متن جامعه انتقال داده شود و دشمن نمی خواهد این الگو ها در جامعه ایجاد شود.

افتخاری گفت: سبک زندگی فاطمی(س) و اسلامی کاملاً متضاد با الگوی غرب است، این الگو، ارزشی، دینی و اسلامی است و به زن در جامعه هویت می دهد. در فرهنگ فاطمی(س)، فرهنگ ایثار، شجاعت ، مقاومت و حجاب ، تقوا ، ایمان ، اطلاعت محض از خدا در اوج قرار دارد.

وی اظهار داشت: فرهنگ فاطمی(س) به زن شخصت، انسانیت و شأنیت می دهد و توجه خاصی به زمان دارد و می گوید عبادت، مجاهدت، بندگی و همه کارها باید در جای خود باشد.

https://shoma-weekly.ir/3gs1Pd