ویژه

تخصص مدیریت استراتژیک سبب رجحان آل‌اسحاق بر دیگر نامزدهاست

بررسی های متعددی صورت گرفت و در نهایت آقای آل اسحاق با توجه به پیشینه فردی، جمعی ، علمی و موفقیت های متعددی که در حوزه های مختلف داشته اند مورد تأیید جمع قرار گرفتند.
دکتر سید مهدی جولایی از جمله چهره های جوان شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی است که در دوره جدید به عنوان قائم مقام دبیر اجرایی این حزب مشغول به فعالیت شده است. دیدگاه وی را پیرامون دلایل انتخاب دکتر آل اسحاق از سوی حزب موتلفه اسلامی جویا شدهایم.

 

 انتخاب آقای دکتر آل اسحاق به عنوان نامزد حزب موتلفه چه دلایلی داشته است؟

آنچنان که مشخص است و به وضوح می شود آن را در عرصه بین المللی مشاهده کرد این است که ما بر سر گذر از یک پیچ تند تاریخی هستیم و طبیعتاً پس از این گذار به نظر می رسد ساختار جدیدی در عرصه بین الملل ظهور خواهد کرد. عرصه میان حق و باطل هر روز جدی تر و حرکت بر مسیر حق برای ما نیازمند دقت بیشتر و برخورداری از توانمندی های افزون تر است.

رهبر معظم انقلاب دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کرده اند و آنچه که روشن است این که انتخابات ریاست جمهوری به واسطه این دو مفروض از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است .

 به همین جهت رئیس جمهور آتی باید از جنسی باشد که هم بتواند در سطح حضور در این گذار تاریخی باشد و هم بتواند با تدبیر و برخورداری از برنامه، پیشرفت و عدالت را در جامعه متناسب با شرایط خاص کشور به وجود بیاورد.

ما با استناد به این موضوع و مفاهیم اولیه ای که مطرح شد، از سال گذشته تمام بررسی و تلاش خود را برای رسیدن به شاخصی مطلوب که در قامت این شرایط حساس باشد انجام دادیم.

 نکته مهم این است که باید به فردی می رسیدیم که دارای برنامهای جامع، طرحی کلان برآمده از مسائل کشور برای پیشبرد اهداف انقلاب و حضور قدرتمند کشور در عرصه منازعات بین المللی باشد.

بررسی های متعددی صورت گرفت و در نهایت آقای آل اسحاق با توجه به پیشینه فردی، جمعی ، علمی و موفقیت های متعددی که در حوزه های مختلف داشته اند مورد تأیید جمع قرار گرفتند.

آنچه که بنده از سال های گذشته در محضر ایشان دیده و آموختهام عنایت به نگرش جامع اتخاذ مجموعه برنامه های مفید و اثر بخش برای حل مسائل کشور در همه حوزه ها است.

به نظر می رسد که با توجه به مشکلات کشور و شرایط حال حاضر بین المللی در میان افرادی که در عرصه حاضر شده اند برای تأمین اهداف بلند مدت نظام و خواسته های مقام معظم رهبری آقای آل اسحاق گزینه اصلحی هستند.

با توجه به شرایط سیاسی و حضور جریان های مختلف سیاسی و اجتماعی، مجموعه اصولگرایان با تمرکز بر روی یک نفر در پی استدلال و بررسی صلاحیت ها و توانمندی ها، بتوانند گزینه ای را انتخاب کنند که با تأیید روحانیت معظم همراه باشد و بتوانیم برای آینده کشور روزهای بهتری را شاهد باشیم.

 

 ایشان بر دیگر کاندیداهای حاضر در صحنه نیز برتری مشخصی دارند؟

به نظر بنده حوزه تخصصی و علمی آقای آل اسحاق و تخصص ویژه ایشان در حوزه مدیریت استراتژیک، توجه ویژه در تجمیع طرح ریزی های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی،  به ویژه تسلط بیچون و چرای ایشان به نحوی که مورد توجه و تأیید دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری قرار گرفته است از ایشان چهره ای ساخته که کمتر کسی می تواند در اصلح بودن وی برای این برهه حساس کشور تردیدی داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/uggCKr