ویژه

تخریب کنندگان جبهه متحد متوجه بیزاری مردم از ماکیاولیسم باشند


ادعای استفاده از منابع بیت المال برای تبلیغ جبهه متحد اصولگرایی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، مصداقی از بهره گیری از سیاستهای ماکیاولی است.
به گزارش نمانیوز مسئول توزیع پوسترهای جبهه متحد اصولگرایی در روز 22بهمن در گفت و گو با خبر نگار نمانیوز دخالت و استفاده از امکانات شهرداری تهران را در پخش پوسترهای روز راهپیمایی را تکذیب کرده و اظهار داشت که فعالیت های انجام شده توسط نیروهای مردمی صورت گرفته است.
میثم زرندی در خصوص خبر برخی رسانه ها مبنی بر استفاده جبهه متحد اصولگرایان از امکانات شهرداری تهران اظهار داشت: استناد آنها به عکسی است که خودرویی که آرم شهرداری بر روی آن است در حال جمع آوری پوسترهای جبهه متحد از مسیر و محوطه راهپیمایی 22 بهمن بعد از مراسم است و همان طور که از عکس مشاهده میشود این وانت در حال توزیع نیست زیرا اگر این گونه بود این ماشین باید در بین جمعیت باشد و یا حداقل، افرادی برای توزیع در آنجا باشند که این گونه نیست.
وی درخصوص اخلاق مداری در انتخابات گفت: تریبون های جریانی خاص باید مراقب باشند تا در حالی که شعار اخلاق مداری سر می دهند از هر موقعیت و یا ترفندی برای تخریب دیگران استفاده نکنند و به راحتی دیگران را متهم نکنند؛ زیرا مردم هوشیار ایران این رفتارها را به حساب پیروی از سیاست های ماکیاولی خواهند گذاشت و اعتبار خود را مخدوش خواهند کرد.
زرندی خاطر نشان کرد: این سخن نسنجیده مانند آن است که اگر جبهه پایداری میتینگی برگزار کرد و در خاتمه آن ماموران شهرداری برای جمع آوری ضایعات تلاش کردند، تصویری از وانت حامل مازاد تبلیغاتی آنها گرفته شود و نتیجه استفاده جبهه پایداری از نیروی شهرداری و بیت المال رسانه ای شود.
به گزارش نمانیوز برخی سایتها و نشریات با استناد به عکسی مدعی شده بودند که جبهه متحد اصولگرایان به علت حضور دکتر قالیباف در این ائتلاف از امکانات شهرداری و بیت المال جهت تبلیغات در روز راهپیمایی 22بهمن استفاده کرده است و برای این منظور به انتشار بیانیه ای از یکی از بسیج های دانشجویی همسو با خود استفاده کرده بودند که در آن بیانیه نیز اسم هیچ گروهی قید نشده بود.

 

https://shoma-weekly.ir/cOxPC0